روندها و تازه‌ها

خواننده معروف بریتانیایی چاپ را ستایش می‌کند

خواننده معروف بریتانیایی اد شیرن (Ed sheeran) با همکاری شرکت هاینز (Heinz) سازنده عمده کچاپ و سس‌های غذایی، قدرت تمام عیار چاپ را به نمایش گذاشته است.
درچارچوب این کمپین شرکت هاینز لیبل‌هایی در تیراژ کم با موضوع اد شیرن چاپ و توزیع کرده است. تنها ۱۵۰ بطری کچاپ‌ با طرح اد شیرن ارایه شده که روی لیبل‌ اسلیوهای آنها نقش خالکوبی‌های بدن اد شیرن چاپ شده است. یکی از این خالکوبی‌ها در حقیقت از طرح اصلی و نماد شرکت هاینز الهام گرفته است.
به گزارش ماهنامه صنعت چاپ سه عدد از این بطری‌ها در حراج کریستی در لندن به فروش رسید و پول حاصل از آن به دو خیریه کودکان به انتخاب خود اد شیرن اهدا شد. یکی از این بطری های کچاپ به مبلغ ۱۸۰۰ دلار به فروش رسید.
از میان بطری‌های باقیمانده ۱۰۴ عدد به صورت آنلاین قرعه‌کشی و به عنوان جایزه به برندگان اهدا خواهد شد و بقیه را به طرفداران پر و پا قرص اد شیرن هدیه می‌دهند.
آژانس تبلیغاتی امریکایی دیوید (David) مسئول طراحی و برگزاری این پروژه بود. این شرکت چندی پیش با اد شیرن و هاینز برای تولید یک ویدیو نیز همکاری کرده بود.
این پروژه زمانی که اد شیرن علاقه‌اش را به برند هاینز ابراز کرد و با آن‌ها از طریق اینستاگرام تماس گرفت تا همکاری آنها را برای انجام این پروژه جلب کند، آغاز شد.
شیرن تاکنون چندین بار از صنعت چاپ حمایت کرده است. او با شرکت DGM Media برای چاپ آگهی جدیدترین آلبومش روی صفحه اول روزنامه مترو همکاری همه جانبه‌ای داشت.
شرکت DGM این آگهی را روی صفحه اول ده هزار نسخه از روزنامه‌اش چاپ کرد. برای دیدن آگهی که روی کاغذ حرارتی چاپ شده بود، خوانندگان باید با انگشت روی آن می‌مالیدند تا آگهی ظاهر شود.
برای چاپ و خلق این آگهی، شرکت DGM media با شرکت ۷ Stars همکاری و از فناوری آن‌ها استفاده کرد.

لیبل اکسپو ۲۰۱۹ – بروکسل
۲۴ الی ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲ تا ۵ مهر ۱۳۹۸)

لیبل اکسپو به عنوان اصلی‌ترین نمایشگاه ماشین‌آلات و موادمصرفی چاپ لیبل در جهان شناخته شده است، امسال این نمایشگاه در بروکسل بلژیک، تازه‌ترین فناوری‌های چاپ رول کم‌عرض تجهیزات تکمیلی و انواع موادمصرفی را به نمایش می‌گذارد. معمولاً شمار قابل توجهی از چاپکاران لیبل و مدیران چاپخانه‌ها و نیز کاربران لیبل، از این نمایشگاه دیدن می‌کنند.

 

سه نمایشگاه خوشمزه، سه سفر به موقع

در همسایگی‌ ما طی ماه‌های شهریور، مهر و آبان، سه نمایشگاه مرتبط با صنایع غذایی برگزار می‌شود که هر سه در تاریخ‌های نسبتاً مناسب با شرایط آب و هوایی این کشورها می‌تواند سفر خوشی را رقم بزند. گر چه موضوع این نمایشگاه‌های پیشنهادی ماهنامه صنعت چاپ، صنعت غذاست، ولی در آن‌جا هم چاپ و بسته‌بندی محصولات غذایی را می‌توان از نظر گذراند.
نمایشگاه World Food استانبول، محصولات غذایی و فناوری فرآوری
۱۳ تا ۱۶ شهریور ۹۸ (sep 4-7 – 2019)
نمایشگاه World Food مسکو، محصولات غذایی و آشامیدنی
۲ تا ۵ مهر ۹۸ (sep 24-27 – 2019)
نمایشگاه Sea fex دبی، محصولات غذایی دریایی
۷ تا ۹ آبان ۹۸ (oct 29-31 – 2019)

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید