سان کيميکال قيمت مرکب‌هاي بسته‌بندي خود را افزايش مي‌دهد

صنعت چاپ

شرکت سان کيميکال از سازندگان عمده مرکب در جهان مرکب و کوتينگ‌هاي ويژه چاپ بسته‌بندي منعطف خود را از اول ژانويه ۲۰۱۸ افزايش داد.

اين افزايش در حد ۸ تا ۹ درصد است و بر اساس نوع محصول تفاوت دارند. سان کيميکال در مورد نرخ افزايش قيمت‌ها مسقيما با مشتريان خود مکاتبه مي‌کند. از اواخر سال ۲۰۱۶ تاکنون هزينه‌ها سالانه افزايش پيدا کرده‌اند. افزايش هزينه بيشتر به خاطر محدوديت‌هاي توليدي و زيست‌محيطي در زمينه مواد اصلي سازنده مرکب به‌ويژه در چين بوده است. حوادثي که در چين در سال‌هاي اخير رخ‌داده باعث افزايش نرخ نفت، حلال‌ها و مونومرهاي کليدي براي ساخت رزين‌هاي پلي اورتان شد. از سوي ديگر ميزان ذخيره ‌پيگمنت سفيد دي‌اکسيد تيتانيوم رو به کاهش است که همين امر باعث افزايش قيمت مرکب مي‌شود.

فليپ ملادو مدير ارشد بازاريابي سال کيميکال مي‌گويد: افزايش هزينه مواد خام در سال‌هاي اخير بي‌سابقه بوده است. به همين خاطر چاره‌اي جز تجديدنظر در قيمت‌هاي مرکب خودمان نداشتيم. ما با شرکت‌هايي که مواد خام ما را تامين مي‌کنند درحال همکاري نزديک هستيم تا بتوانيم هزينه‌ها را مديريت کرده و به حداقل برسانيم. ولي به خاطر واقعيت‌هاي اقتصادي، فشار هزينه‌ها بر شرکت‌ ما قطع نشده است. به همين خاطر افزايش بالاي هزينه به صنايع مرکب‌سازي تحميل‌شده است براي اينکه بتوانيم کيفيت توليدات و خدماتمان را حفظ کنيم چاره‌اي نداشتيم تا هزينه‌هاي مرکب‌هايمان را افزايش دهيم.

در خبري ديگر سان کميکال همچنين اعلام کرده که با هولدينگ Alliance Holding Company يک مشارکت اقتصادي به راه انداخته است. اين شرکت جديد
Sun Chemical Saudi Arabia LTD نام دارد.

شرکت Sun Chemical Saudi Arabia LTD که يکي از توليدکنندگان عمده مرکب در منطقه است نقش کليدي خود را در ارائه مرکب به کل منطقه حوزه خليج‌فارس ادامه خواهد داد. اين مشارکت تجاري موقعيت سان کيميکال را بازار رو به رشد چاپ بسته‌بندي در منطقه تقويت خواهد کرد. سان کيمکال پيش‌تر اعلان کرد که بيشتر سهام اين شرکت جديد را در اختيار دارد. شرايط اين نقل و انتقال تجاري اعلام نشده است

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید