ابوظبی قطب تولید فیلم‌های بسته‌بندی می‌شود

0
1724

ابوظبی ۹۵ شرکت سازنده فیلم های بسته‌بندی را برای سرمایه‌گذاری به این شهر (پایتخت امارات) جذب کرده است.
گروه بنادر ابوظبی Abu Dhabi Ports Group به تازگی اعلام کرد:
۹۵ شرکت فعال در صنعت پلاستیک، اکنون در مناطق آزاد و مجتمع‌های صنعتی این شهر در حال کار هستند؛ مجموع فضایی که این صنایع اشغال کرده‌اند حدود سه و نیم میلیون متر مربع است.
براساس اطلاعات گروه بنادر ابوظبی، مجموع کل شهرک‌های صنعتی و مناطق آزاد در ابوظبی ۵۵۰ کیلومتر مربع است. بیش از ۱۵۰۰ شرکت، کارخانه و سازنده‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و محلی در این شهرک‌های صنعتی فعالیت دارند. ابوظبی بیش از ۱۴۰ میلیارد درهم در این مناطق سرمایه خارجی جذب کرده است.
دو شهرک صنعتی Kizade و Zonescorp بزرگترین مساحت را دارند که بیشترین کارخانجات نیز در آن دو شهرک مشغول به کار هستند.
براساس اعلان مجله فورچون، ارزش جهانی بازار صنایع پلاستیک از ۲۸/ ۴۳۹ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ به ۸۲/ ۶۱۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۸ خواهد رسید که رشد سالانه ۵ درصد را نشان می‌دهد.

ادوبی سیستم رنگ پانتون را از نرم افزارهای خود حذف می کند!

 

متخصصان چاپ و پیش از چاپ نگرانی خود را از تصمیم شرکت ادوبی (Adobe) در حذف رنگ‌های پانتون از آلبوم رنگ (Libraries ) در ویرایش‌های جدید نرم‌افزارهای Creative Clouds این شرکت ابراز کردند.
ادوبی ماه گذشته خبر حذف رنگ‌های پانتون را در بولتن فنی خود اعلام کرد. بر اساس این خبر از مارس ۲۰۲۲ رنگ‌های پانتون که از پیش در نرم‌افزار‌های فتوشاپ ، ایلوستریتور ، ایندیزاین ، Adobe Color ، Adobe Capture بارگذاری شده بود، حذف خواهد شد. دلیل این امر هم ظاهرا هزینه گزاف خرید مجوز ( license ) این رنگ‌ها اعلام شده است.
ادوبی در خبر خود اعلام کرد ، متاسفانه آلبوم رنگ‌های پانتون‌‏، قدیمی و نا کارآمد است و بسیاری از رنگ‌های جدید نیز در این آلبوم موجود نیست..
مالک پانتون شرکت Danaher است. این شرکت علاوه بر پانتون مالک شرکت های اسکو ،ایکس رایت ، ویدیو جت و لینکس هم هست .

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید