مرکب فلکسو طلایی یووی تولیدداخل به بازار آمد

شرکت دانش بنیان رادسیس پوشش با تولید مرکبهای فلکسو طلایی یووی تک جزیی در داخل کشور طیف مرکب‌های یووی خود را کامل‌تر کرد.
دکتر سیعد رستگار مدیر عامل شرکت رادسیس پوشش در گفتگو با ماهنامه صنعت چاپ درباره اهمیت این محصول چینین گفت: «مرکب‌های یووی متالیک تک جزیی از جمله چالش برانگیزترین محصولات فناوری یووی در زمینه صنعت چاپ میباشند. رنگدانه های متالیک می‌توانند در زمان نگهداری مرکب به عنوان کاتالیزور عمل کرده و در مدت زمان بسیار کوتاهی که بعضاً به چند ساعت نمی‌رسد، سبب ژل شدن مرکب شوند. ژل شدن مرکب، پدیده ای است که در آن ویسکوزیته مرکب به شدت افزایش می یابد تا حدی که به توده ای جامد تبدیل شده و غیرقابل استفاده می‌شود. این پدیده در همه مرکب‌های یووی ممکن است، اما در مرکب‌های متالیک بسیار شدیدتر رخ می‌دهد. اهمیت این پدیده در مرکب‌های یووی فلکسو نیز بیشتر از دیگر مرکب‌هاست چرا که کوچک‌ترین افزایش ویسکوزیته سبب بی‌کیفیتی چاپ و کار چاپی خواهد شد.»
وی درباره مشخصات و کیفیت این محصول جدید می‌گوید: «مرکب‌های یووی فلکسو طلایی رادسیس پوشش از قدرت رنگی و پوشانندگی بالا، چسبندگی عالی به گونه‌های مختلفی از فیلم‌های آمایش شده، رنگ استاندارد و قابل تنظیم بر اساس خواست مشتری، رئولوژی تتظیم شده و سرعت خشک شدن بالا برخوردار است بگونه ای که کاربرد آن را بر روی ماشینهای پیشرفته و به روز کاملاً عملی می‌سازد.»
گفتنی است شرکت دانش بنیان رادسیس پوشش در سال ۱۳۸۹ تاسیس شد. این شرکت بیش از ۱۰۰ محصول یووی مورد نیاز ۱۰ صنعت از صنایع کشور را تامین می‌کند.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید