وزیر صنعت، معدن و تجارت از گروه صنعتی ترام بازدید کرد

وزیر صمت در راس هیاتی بلندپایه از معاونین و همراهان ۲۸ آذر از طرح توسعه گروه صنعتی ترام بازدید کرد.
در این بازدید علیرضا احمدی، مدیرعامل گروه ترام، ضمن تشریح فعالیت‌های شرکت ترام چاپ سپاهان در زمینه تولید بسته‌بندی و چاپ جعبه مقوایی ، در مورد برنامه‌های آتی ترام نیز توضیحاتی ایراد داد.
رحمانی طی سخنان خود در بازدید از شهرک صنعتی رنگسازان از تولیدکنندگان به مثابه «رزمندگان جبهه اقتصاد» یاد کرد و گفت: «شرکت ترام چاپ سپاهان به عنوان واحد نمونه کشور در زمینه چاپ و بسته‌بندی شناخته می‌شود و آقای احمدی مشخصا رزمنده اقتصادی است. »
وی در ادامه گفت: «تحقق طرح توسعه ترام در این بازه زمانی کوتاه، نه تنها از استانداردهای کشور، بلکه از استانداردهای جهانی نیز فراتر است.»
گفتنی است که فاز نخست طرح توسعه ترام با نصب جدیدترین تجهیزات چاپ و بسته‌بندی روز دنیا با ظرفیت تولیدی بالغ بر ۲۵۰۰ تن در ماه هم اکنون درحال کار است و به گفته مدیرعامل این شرکت در سال آینده نیز فاز دوم این طرح با اشتغال‌زایی برای بیش از ۵۰۰ نفر به بهره‌برداری خواهد رسید.
هم اکنون تمامی ماشین‌آلات مورد نیاز شرکت خریداری شده و ۵۰ درصد این ماشین‌آلات که عمدتاً ساخت کشور آلمان هستند نیز نصب شده است.
سرمایه‌گذاری ثابت این طرح ۶۰۰ هزار میلیون به صورت ریالی و ۳۵ میلیون یورو ارزی بوده است. این طرح در صورت بهره‌برداری کامل برای ۶۰۰ نفر اشتغال به وجود می‌آورد. مسئولین این شرکت، خارج شدن ماشین‌آلات صنعت چاپ و بسته‌بندی از مشمولان ارز نیمایی و نیاز به یک دستگاه تکمیلی در جهت راه‌اندازی سطح تولید و سرمایه در گردش را از عمده مشکلات خود اعلام کرده‌اند.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید