چين و کشورهاي اروپايي بيشترين متقاضيان نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي

چين و کشورهاي اروپايي بيشترين متقاضيان نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي

بيشترين متقاضيان حضور در نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي در بخش خارجي اين نمايشگاه از کشورهاي چين و اروپايي هستند.

جليل غفاري، رئيس اتحاديه صحافان و ليتوگرافان درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي گفت: بيشترين متقاضيان حضور در نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بستهبندي در بخش خارجي اين نمايشگاه از کشورهاي چين و اروپا هستند. اکثر کشورها براي حضور در نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي پيش ثبت نام کردند. از جمله اين کشورها کره، هند، امارات متحده عربي، آلمان و ايتاليا هستند. هر ساله نمايندگان صنعت چاپ و بسته‌بندي کشور ترکيه در نمايشگاه اين صنعت حضور داشتند. فکر مي‌کنم امسال به دليل مشکلاتي که در کشورشان وجود دارد، در نمايشگاه امسال نسبت به سال‌هاي قبل ضعيف‌تر شرکت کنند.

وي افزود: هم اکنون مراحل پيش ثبت نام نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي انجام مي‌شود. جانمايي غرفه‌هاي اين نمايشگاه را نيز آغاز کرده‌ايم و کارهاي اوليه آن در حال انجام است. امسال خوشبختانه شاهد افزايش ۲۰ درصدي پيش ثبت نام براي حضور در نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي هستيم. فکر مي‌کنم با توجه به زمان باقيمانده تا برگزاري نمايشگاه تعداد ثبت نامي‌ها افزايش پيدا کند.

رئيس اتحاديه صحافان و ليتوگرافان با اشاره به مکان نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي گفت: «سالن‌هايي که در اختيار نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي قرار دارد؛ به اندازه کافي نيست. متاسفانه سالن‌هاي باقيمانده نيز از نظر کيفيت چندان بالا نيستند تا از آنها استفاده کنيم. در نمايشگاه بين‌المللي تهران هم‌اکنون سالن‌هايي ساخته مي‌شود؛ در صورتي که اين سالن‌ها تکميل شود، براي رفع کمبود سالن متقاضي استفاده از آن‌ها خواهيم بود.»

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید