به جای مشتری، بیشتر متخصص و همکار دیدیم

نمایشگاه

امیر دهقان مدیر تولید شرکت نقش رنگ خجستگان گفت: در نمایشگاه چاپ و بسته بندی بیشتر بازدید کنندگان همکاران تخصصی مان بودند تا مصرف کننده، در حالی که در حوزه ای که بازدیدکنندگان از نوع مشتری باشند جا برای رشد بیشتر وجود دارد.
وی همچنین افزود: با توجه به اینکه سال پیش در نمایشگاه شرکت کردیم باید بگویم عملکرد نمایشگاه، امسال بهتر بود هرچند که جا برای قوی‌تر شدن دارد.
دهقان در رابطه با برنامه‌های توسعه و نوسازی پیش روی نقش رنگ خجستگان گفت: ما درحال نوسازی هستیم و مشتریان این دوره گویی همه کارشناس شده‌اند و قادر به تشخیص کیفیت خوب از بد هستند و تمام تلاش ما در این زمینه سرمایه گذاری روی خواسته مشتریان است در نتیجه به ارتقای کیفیت مواد مصرفی، شرایط چاپخانه مثل کنترل رطوبت و دمای آن و بطور کلی کیفیت کارمان می‌اندیشیم.
وی از واردات ماشین‌آلات دست دوم با کیفیت خوب از اروپا خبر داد و گفت: فعالیت ما در عرصه بازار‌های خارجی محدود به واردات نیست و صادرات محصولاتی همچون کتاب را به عراق و اربیل و سلیمانیه نیز انجام می‌دهیم.
امیر دهقان همچنین از ارایه محصول رول لیبل که از مجموعه برجیس بود در نمایشگاه گفت و ادامه داد ما در همه رشته‌ها فعالیت داریم اما بیشتر در رشته‌های دارویی و مواد غذایی مشغول هستیم.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید