جشنواره ضرباهنگ چاپ، شهریورماه در برج میلاد برگزار می‌شود

0
134
رونمایی از پوستر جشنواره ملی

مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی «ضرباهنگ چاپ» بعدازظهر ۱۴ مرداد با حضور رئیس اتاق اصناف ایران، رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران و مسئولان اتحادیه‌های صنعت چاپ چند استان و جمعی از پیشکسوتان و مسئولان وزارت ارشاد در آمفی‌تئاتر شرکت افست برگزار شد.

 این مراسم به‌صورت لایو در اینستاگرام  نیز پخش شد.

ایتدا مجیدرضا خادمی و پژمان شهامت‌پور؛ اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره ضرباهنگ چاپ مختصری از سابقه این رویداد در چهارسال گذشته را تحت‌عنوان «بیان یک رویا» شرح دادند، حمید فریور؛ مجری برنامه نیز در جای‌جای این برنامه، آن‌ها را همراهی می‌کرد.

رضا منصوری؛ دبیر جشنواره طی سخنانی در این مراسم گفت: نوید خوبی برای جشنواره امسال می‌دهیم، نام، مکان و سایر عناصر برگزاری جشنواره، یکی از حرکت‌های خوب و تفاوت این دوره بود که در نهایت به طراحی یک پوستر و هویت بصری معنادار با رعایت تمام شاخص‌ها منجر شد.

در ادامه این مراسم محمدرضا اسلام‌پرست؛ طراح نماد و پوستر جشنواره، توضیحاتی در مورد طرح و رنگ‌های هویت بصری «ضرباهنگ چاپ» ارائه داد.

سپس از این نماد و پوستر رونمایی شد.

به گفته احمد ابوالحسنی، جشنواره ضرباهنگ چاپ به دلیل همزمانی ۱۱ شهریور روز ملی چاپ، با ایام سوگواری ماه صفر، یک هفته دیرتر در برج میلاد برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید