نمایشگاه کاغذ و مقوا؛ فرصتی برای بازسازی ارتباطات

0
125

مدیر بازرگانی شرکت رایمون تجارت نگار آسیا مهم‌ترین ویژگی نمایشگاه کاغذ و مقوا را تخصصی بودن آن برشمرد و اذعان داشت که این رویداد فرصتی برای گفت‌وگو با مشتریان و بازسازی ارتباطات با آن‌ها است.

به گزارش ستاد خبری هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فراورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه، اشکان یوسفی مدیر بازرگانی شرکت رایمون تجارت نگار آسیا درباره عمده فعالیت‌های این مجموعه بیان داشت: ما در زمینه واردات و صادرات فعالیت داریم و بیشترین تمرکزمان نیز بر واردات خمیرکاغذ یا همان خمیر چوب (خمیر سافت وود، خمیر هارد وود و خمیر فلاف) است که به‌عنوان مواد اولیه تولید کاغذ و محصولات بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه شرکت رایمون تجارت نگار آسیا امسال برای دومین بار در نمایشگاه کاغذ و مقوا شرکت خواهد کرد، در رابطه با هدف مجموعه‌اش از این حضور اذعان داشت: مشتریان ما در بازار مشخص هستند اما این رویداد محفلی برای تجدیددیدار با این عزیزان، گفت‌وگو در رابطه با مسائل کاری، تلاشی برای بازسازی ارتباطات کاری و انعقاد قراردادهای جدید است.
یوسفی ادامه داد: نمایشگاه کاغذ و مقوا یکی از تخصصی‌ترین نمایشگاه‌های ایران است. فکر نمی‌کنم در ایران نمایشگاهی باشد که به این شکل محصولاتش محدود و تخصصی باشد. به همین دلیل ممکن است از یک‌سو با تعداد کم غرفه‌ها و سالن‌ها و همچنین جمعیت نه چندان بالایی از بازدیدکنندگان مواجه باشیم اما از سوی دیگر اینکه بازدیدکنندگان همه از یک صنف و متخصص در فضای کسب‌وکار و موضوع نمایشگاه هستند، بسیار خوب است. اینکه اکثر آدم‌ها همدیگر را می‌شناسند و مراجعه بی‌مورد به غرفه‌ها وجود ندارد می‌تواند مهم‌ترین نقطه قوت آن محسوب شود.
وی ضمن تشکر از همکاری رضا امیدی رئیس نمایشگاه کاغذ و مقوا و همکارانش با شرکت‌کنندگان به‌ویژه شرکت رایمون تجارت نگار آسیا برای دریافت غرفه، تصریح کرد: با وجود تمام همکاری‌ها و حمایت‌هایی که انجام شد اما مهم‌ترین انتقاد بنده به این دوره از نمایشگاه سالن‌هایی بود که به آن اختصاص داده شده بود. سال گذشته شاهد برپایی نمایشگاه در سالن‌های بهتری بودیم و اختصاص سالن‌های ۳۸a و ۳۸b به این رویداد تخصصی و مهم یک پس‌رفت محسوب می‌شود.
یوسفی در پایان خاطرنشان کرد: سال گذشته نمایشگاه کاغذ و مقوا مصادف با نمایشگاه دام و طیور بود و امسال نیز مصادف با نمایشگاه مبلمان منزل تهران شده است. هنگامی‌که یک نمایشگاه کوچک و تخصصی در کنار یک نمایشگاه بزرگ‌تر برگزار می‌شود، بهتر این است که از نظر موضوعی با یکدیگر مرتبط باشند تا به این شکل مخاطبان بیشتر و مرتبط‌تری را به خود جذب کند. امیدوارم که در سال‌های آتی برگزارکنندگان نمایشگاه به این موضوع توجه بیشتری نشان بدهند.
گفتنی است که هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فراورده‌های سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه از ۹ تا ۱۲ مردادماه در مرکز دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید