چاپ فلکسو کم تیراز با پشتیبانی AR

شرکت ک ب آ فلکسوتکنیکا، روزهای ۱۴ و ۱۵ نوامبر ۲۰۱۸، مصادف با ۲۴و ۲۵ آبان ماه سال ۱۳۹۷، در شهر تاواتزانو در نزدیکی شهر میلان، سمینار و نمایشگاه اختصاصی خود را برگزار کرد.
در این نمایشگاه اختصاصی ۳۰۰ چاپکار از بیست کشور جهان از ماشین چاپ فلکسو در حال کار EVO XD CI بازدید کردند که کارهای متنوعی با شش رنگ و رنگ هفتم (سفید مات) روی فیلم PET با ضخامت ۱۲ میکرون چاپ می کرد.
از خصوصیات ماشین EVO XD CI که به دوربین های هوشمند BST مجهز است، می توان به سیستم‌های کنترل کیفیت، تنظیم اتوماتیک رجیستر و تنظیم رنگ اشاره کرد که در زمانی بسیار کوتاه و پس از چاپ ۲ متر، آماده چاپ شود.
این خصوصیت برای نیاز فعلی بازار فلکسو که در آن تیراژ به میزان قابل توجهی پایین آمده، مناسب است و اساسا ماشین EVO XD CI برای پاسخ به این نیاز رو به رشد بازار ساخته شده است.
ماشین EVO XD CI مجهز به یک خشک کن مخصوصی است که روی انواع سطح چاپ شونده، کیفیت چاپ را با سرعت ۳۵۰ متر در دقیقه تضمین می‌کند.
سیستم پشتیبانی، تعمیر و نگهداری Augmented Support به کمک تکنولوژی AR-Data Glass و عینک‌های مخصوص آن از موارد دیگری بود که نمایش داده شد. در این سیستم اپراتور با استفاده از عینک هوشمند و با مشاهده متن و تصاویر واقعیت افزوده (AR) از سوی متخصصان شرکت، راهنمایی می‌شوند و ماشین از راه دور عیب یابی و تعمیر می‌شود.
در این برنامه همچنین از طرف شرکت های BST، Sunchemical، Pmarco و Tellborg مجموعه ای از اطلاعات درباره مرکب های پایه آب عرضه شد که کمک بزرگی به حفظ محیط زیست می کند.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید