چاپ نشنال‌جئوگرافیک در ۴۰ کشور

نشنال‌جئوگرافیک، شاید مشهورترین نشریه در همه جهان باشد، چون علاوه بر سابقه ۱۲۵ ساله، به زبان‌های مختلف در ۴۰ کشور جهان چاپ و منتشر می‌شود. این مجله سالهاست که با ارائه عکس‌های بدیع و با کیفیت، تحسین علاقمندان به عکس را برمی‌انگیزد و چندین میلیون دوستدار عکس‌های زیبا و تکان دهنده و مشتاقان سفرهای ماجراجویانه و کشف سرزمین‌ها و فرهنگ و رسوم ناشناخته، هر ماه انتظار آن را می‌کشند.
نشنال‌جئوگرافیک نه تنها به اعتبار عکس‌های هنری و زاویه دید خلاقانه و مهارت حرفه‌ای عکاسان آن، بلکه به خاطر کیفیت عالی چاپ و بازآفرینی نزدیک به واقع عکس‌های انتخاب شده، به عنوان نمونه‌ای درس‌آموز از مدیریت رنگ در چاپ شناخته می‌شود.
وقتی می‌بینیم مجله نشنال‌جئوگرافیک به زبان فارسی در ایران چاپ می‌شود، قبل از هر چیز باید به قابلیت چاپ در کشور خود امیدوار شویم. زیرا یکی از حساس‌ترین کارهای چاپی، هر ماه با کیفیتی استاندارد، از زیردست چاپکاران ایرانی بیرون می‌آید.
با ما همراه شوید تا ـ با چاپ نشنال‌جئوگرافیک فارسی ـ که نوعی ماجراجویی و چالش کیفیت در چاپخانه به شمار می‌آید ـ آشنا شوید. ابتدا به دفتر مجله می‌رویم و سپس به چاپخانه سر می‌زنیم.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید