برگزاري نمايشگاه تخصصي صنعت چاپ مازندران در دي ماه سال جاري

برگزاري نمايشگاه تخصصي صنعت چاپ مازندران در دي ماه سال جاري

مديرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي خبر از برگزاري چهارمين دوره نمايشگاه تخصصي صنعت چاپ، بسته‌بندي وتبليغات استان مازندران در دي‌ماه امسال داد.

به گزارش تسنيم، به نقل از روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران، احد جاوداني اظهار داشت: چهارمين نمايشگاه تخصصي صنعت چاپ ، بسته‌بندي وتبليغات مازندران دي‌ ماه امسال در قائم‌شهر و محل نمايشگاه بين‌المللي استان مازندران برگزار مي‌شود.

وي افزود: با هدف ايجاد فرصتي مناسب براي ارائه آخرين دستاوردها و فناوري‌هاي نوين، نمايش ظرفيت چاپ و توانمندي‌هاي صنعتگران مازندراني در حوزه چاپ و خدمات مربوطه برگزار مي‌شود.

جاوداني بيان کرد: هنوز به مقوله چاپ، بسته‌بندي و تبليغات به عنوان يک هنر و صنعت نگاه نمي‌شود که نمايشگاه صنايع چاپ، تبليغات و بسته‌بندي مي‌تواند نقطه اميدي براي تغيير نگرش‌ها باشد.

وي با بيان اينکه مازندران در حوزه چاپ، تبليغات و بسته بندي جزو استان‌هاي برتر کشور محسوب مي‌شود افزود: صنعت چاپ و بسته‌بندي از صنايع مادر بوده که مي‌توان آن را حلقه تکميل‌کننده زنجيره توليد و صادرات دانست. تقويت صنايع چاپ استان موجب ايجاد اشتغال ورونق ساير بخش ها در مازندران خواهد شد.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با اشاره به برگزاري چهارمين نمايشگاه تخصصي چاپ و بسته‌بندي در استان، تصريح کرد: بسياري از توليدات خود را به دليل عدم استفاده از صنايع بسته بندي مدرن مجبور بوديم به صورت فله اي به سايرکشورهاي همسايه صادر کنيم و محصولات ما به اسم آن ها در دنيا عرضه مي شد که برگزاري نمايشگاه هايي با موضوع چاپ،تبليغات و بسته بندي نشان اهميت اين صنعت را درمعادلات اقتصادي دنياي امروز روايت مي کند.

وي افزود: در چهارمين نمايشگاه تخصصي چاپ و بسته‌بندي فعالان اين صنعت به ارائه محصولات خود در حوزه‌هاي چاپ افست، چاپ ديجيتال، چاپ تبليغاتي، بسته بندي مواد غذايي، ليبل و ليزر و انتشارات مي پردازند.

چهارمين نمايشگاه تخصصي صنعت چاپ و بسته‌بندي از ۱۹ آغاز مي شود و تا ۲۲ داير است.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید