برگزاري هشتمين همايش تجليل از فعالان صنعت چاپ استان اصفهان

از فعالان صنعت چاپ

هشتمين همايش تجليل از فعالان صنعت چاپ استان اصفهان با حضور سيد هادي حسيني معاون حقوقي، امور مجلس و استان‌هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد.

بر اساس گزارشي از روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمين حبيب رضا ارزاني در هشتمين همايش تجليل از فعالان صنعت چاپ استان اصفهان گفت: اصفهان از ديرباز جايگاه ارزشمندي را در هنر، تمدن، فرهنگ و صنعت به ويژه صنعت چاپ داشته است و فضاي رشد و توسعه در اين استان همواره در کشور ممتاز بوده است.

مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان با بيان اينکه در اصفهان بيش از ۵۰۰ چاپخانه فعاليت دارند که بالغ بر ۴ هزار نفر به صورت مستقيم در آن فعاليت مي‌کنند، تصريح کرد: اصل ۴۴ قانون اساسي، اصل را بر واگذاري امور به بخش خصوصي قرار داده بنابراين دولت در تلاش است تصدي‌گري را کنار گذاشته و در پي تسهيل امور و برطرف نمودن موانع کسب و کار فعاليت نمايد. در ادامه اين همايش از خانواده شهداي صنعت چاپ و نيز جمعي از پيشکسوتان و فعالان صنعت چاپ استان اصفهان تجليل صورت گرفت.

خاطر نشان مي‌شود، هشتمين همايش تجليل از فعالان صنعت چاپ استان اصفهان باحضور سيد هادي حسيني معاون حقوقي، امور مجلس و استان‌هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، علي اکبر ابراهيمي معاون اداره کل چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، پرويز طاهري سرپرست معاونت فرهنگي هنري، رضا مهندسي رئيس اداره فرهنگي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان اصفهان، رئيس و اعضاي اتحاديه چاپخانه‌ها و ليتوگرافي‌هاي استان و فعالان صنعت چاپ استان اصفهان در سالن همايش‌هاي اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي استان برگزار شد.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید