تولید حلال با بالاترین کیفیت و بالاترین تناژ

حلال پویان پشتیبان صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور

به برکت دانش فنی متخصصان در شرکت‌های پیشرو و فعالیت پتروشیمی‌ها در ایران، تولید برخی موادشیمیایی مصرفی در صنعت چاپ و بسته بندی در سالهای اخیر رونق گرفته است. یکی از پیشگامان و از جمله موفق‌ترین این شرکت‌ها، «حلال پویان» است که برند اصلی در بازار حلال‌های موردمصرف چاپخانه‌هاست. اتیل‌استات محصول حلال پویان‌، پرمصرف‌ترین حلال در صنعت چاپ، مرکب و چسب لمینیت است.

سید محمدرضا میلانی
مدیر بازرگانی حلال‌پویان

سید محمدرضا میلانی، مدیر بازرگانی حلال‌پویان با اشاره به مصرف فراگیر اتیل‌استات این شرکت در چاپخانه‌های فلکسو و چاپکاران لفاف و نیز تولیدکنندگان فیلم‌های بسته‌بندی و مرکب‌سازی‌ها و تولیدکنندگان چسب لمینیت، به سابقه ۲۷ ساله این شرکت اشاره می‌کند و به جایگاه امروزی آن که به عنوان برندی معتبر در صنایع شیمیایی ایران و نیز بازار کشورهای همسایه شناخته شده است. وی برخی از ویژگی‌های صنایع شیمیایی حلال پویان را به اختصار چنین برمی‌شمارد:

  • تولید با کیفیت و خلوص ۹۹ درصد اتیل استات و اتیل گلیکول (براساس گواهی آزمایشگاه مرجع استان مرکزی)
  • تولید ۱۵ محصول متنوع برای صنایع رنگ و رزین، چاپ و بسته‌بندی و خودروسازی
  • ظرفیت‌ بالای تولید و امکان پاسخگویی به هر مقدار تقاضا از سوی مشتریان
  • تحقیق و توسعه مداوم و کسب آخرین دستاوردهای دانش فنی و فناوری روز جهان
  • خدمات پس از فروش و پاسخگو بودن و مشتری مداری
  • موفقیت در بازارهای منطقه‌ای
    منتظر محصولات جدید ما باشید
    میلانی در ادامه دو نکته از ویژگی‌های شرکت را با تأکید بیشتر تشریح می‌کند:
    تاکنون ماهی ۴۰۰ تن‌اتیل‌استات تولید می‌کردیم ولی از این ماه با تجهیز و توسعه امکانات، ۱۰۰۰ تن تولید خواهیم داشت. وی این افزایش را برای پاسخگویی به نیاز بازار داخل ضروری می‌داند، زیرا در مواردی انگیزه‌های صادراتی موجب کمبودهایی در داخل کشور می‌شود.
    وی همچنین از راه‌اندازی خط جدید تولید ایزوپروپیل الکل با خلوص ۹۹ درصد خبر می‌دهد که تا ۶ ماه دیگر در واحد مجهز این شرکت واقع در ماهشهر به راه می‌افتد و بدین ترتیب حلال پویان اولین تولید کننده ایزوپروپیل الکل در ایران خواهد بود.
    محصولات تقلبی نخرید!
    مدیر بازرگانی شرکت حلال پویان، با اشاره به برخی فرصت‌طلبی‌ها در بازار، خطاب به چاپخانه‌داران، مرکب‌سازان و تولیدکنندگان چسب و مواد لمینیت یادآور می‌شود:
    مواظب محصولات تقلبی باشید. می‌دانید که اتانول یکی از مواد اولیه تولید اتیل‌استات است. سال گذشته با بالارفتن قیمت اتانول طبی در بازار، در مواردی از اتانول صنعتی به جای آن استفاده شده بود که به هیچ وجه پذیرفته نیست. متأسفانه برخی فرصت‌طلبان با قیمت پایین‌تر، مواد تقلبی و نامرغوب را به چاپخانه‌ها عرضه کردند. جای تعجب دارد، که به محصولاتی مانند تولوئن که ما هم تولیدکننده آن هستیم و تنها با مجوز سازمان غذا و دارو باید خرید و فروش شود، صدها فروشنده متفرقه در بازار دارد!
    حلال‌های چاپ که در بسته‌بندی‌های غذایی و دارویی، در چیپس و پفکی که به‌دست بچه‌ها می‌دهیم و بسته‌بندی آنتی بیوتیک‌هایی که به فراوانی در جامعه کاربرد دارد، استفاده می‌شوند. بنابراین نمی‌توان نسبت به کیفیت و اصالت آن‌ها بی‌توجه بود.
    لطفاً هنگام خرید محصول به لوگو و نشان‌های حلال پویان که حتی روی پلمپ ظرف محصولات این شرکت به چشم می‌خورد، توجه فرمایید و در صورت لزوم از این کارخانه یا دفتر فروش تهران استعلام کنید.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید