خشک کن یووی LED ارزان شد

شرکت GEW از سازندگان عمده لامپ‌های یووی به تازگی یک سیستم خشک‌کن یووی به نام Leo LED UV به بازار عرضه کرده که ارزانتر از سیستم‌های LED دیگر است و برای استفاده در ماشین‌های چاپ لیبل و ماشین افست طراحی و ساخته شده است.
مدل کاست ویژه ماشین‌های چاپ رول کم‌عرض از این سیستم یووی در نمایشگاه لیبل آکسپو به نمایش درخواهد آمد.
این مدل جدید براساس فناوری یووی GEW و سیستم خشک کن LWC این شرکت ساخته شده است. عرض یونیت Leo LED 50 میلی‌متر است. یکی از عمده‌ترین موانع برای فراگیر شدن UV LED هزینه بالای آن بود ولی قیمت این سیستم حالا کاهش پیدا کرده است به همین خاطر، این فرایند برای چاپکاران و سازندگان ماشین‌آلات چاپ جذاب شده است.
از سوی دیگر این سیستم برای ماشین‌آلات رول کم‌عرض چاپ لیبل گزینه بسیار خوبی است زیرا به‌صورت کاست طراحی شده و به راحتی آن را می‌توان تعویض کرد و تعداد آن را براساس نوع کار کم یا زیاد کرد. از این سیستم در ماشین‌های ورقی‌ هایدلبرگ، کوموری و رایوبی نیز می‌توان استفاده کرد.
این سیستم با سرعت بیشتری کار را خشک می‌کند و کیفیت آن نیز بهبود پیدا کرده است. ردیف لامپ‌های LED این سیستم نیروی الکتریکی معادل ۸۸ وات بر سانتی‌متر دارد و شدت نور نیز ۲۵ وات بر سانتی‌متر مربع است. این یونیت به سیستم خنک‌کننده آبی مجهز است.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید