دروپا فروش بلیت نمایشگاه را به‌صورت آنلاین آغاز کرد

دروپا ۲۰۲۰ فروش بلیت نمایشگاه خود را از طریق وب‌سایت این نمایشگاه www.drupa.com آغاز کرد.
پایگاه داده‌ها و نقشه تعاملی سالن‌های نمایشگاه نیز اکنون از طریق وب‌سایت ارائه می‌شود. در پایگاه داده‌های این وب‌سایت جزئیات و مشخصات کلیه غرفه‌گزاران و تولیدات و خدماتی که ارائه می‌کنند به نمایش گذاشته شده است. دروپا از ۱۶ تا ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ در مرکز نمایشگاهی دوسلدورف در آلمان برگزار می‌شود.
سابین گلدرمان مدیر دروپا می‌گوید: «ما می‌خواهیم به بازدیدکنندگان این موقعیت را بدهیم که برای ورود، خروج و اقامت خود در دوسلدورف از همین حالا برنامه‌ریزی کنند.» بلیت‌های که از طریق آنلاین خریداری شود ارزانتر از بلیت‌هایی است که هنگام برگزاری نمایشگاه عرضه می‌شود. با بلیت‌ها می‌توان به‌طور رایگان از کلیه شبکه وسایل نقلیه عمومی در منطقه راین رور و راین سیگ استفاده کرد.
از سوی دیگر دروپا آپ (app) جدید خود را نیز در وب‌سایت drupa.com برای بارگزاری که قرار داده است. این آپ قابلیتی به نام matchmaking دارد که بازدیدکنندگان را قادر می‌سازد از میان ۱۸۰۰ غرفه‌گزار، شرکت موردنظر خود را پیدا کرده و با آن از طریق همین آپ ارتباط برقرار کنند و حتی قرار ملاقات بگذارد.
این آپ سریع‌ترین و کوتاه‌ترین مسیرها را برای رسیدن به غرفه مورد نیاز بازدیدکننده به نمایش می‌گذارد و هر روز مهم‌ترین اخبار را به اطلاع کاربران و بازدیدکنندگان می‌رساند.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید