دلايل بيشتر براي تمرکز در چاپ در بستر موبايل

چاپ از روی موبایل

با رشد انفجاري تجارت الکترونيک در جهان توانايي ارزش چاپ به‌عنوان محرک اصل فعاليت‌هاي آنلاين به‌طور فزاينده‌اي مهم شد. تجارت موبايل که حتي سريع‌تر از تجارت الکترونيکي هم رشد کرد و سبب شد تا سرمايه‌گذاري در فناوري‌هاي چاپي در تلفن همراه ضروري‌تر شود.
توسط هايدي تاليور واکر
اگر شما اطلاعاتي درباره تجارت همراه يا تجارت بر بستر موبايل را ناديده گرفته‌ايد و فکر مي‌کنيد که اين کار مربوط به کسب‌وکار چاپ نيست، دوباره بيانديشيد.
يکي از محرک‌هاي اصلي خريد آنلاين، چاپ است و براي اثبات ارزش چاپ بايد تحت‌فشار مداوم، هميشه راه‌هايي براي پيگيري چاپ آنلاين پيدا کنيم، چاپ بر بستر موبايل، بخش بزرگي از آن است.
هرچه تجارت الکترونيکي بيشتر رشد مي‌کند؛ پيگيري، اهميت بيشتر و ارزشمند‌تري پيدا مي‌کند.
بر اساس گزارش اي‌مارکتر عملکرد تجارت الکترونيکي آمريکا StatPack در سال ۲۰۱۷ به شرح زير است.
– نزديک به ۸۰ درصد از بزرگ‌سالان در آمريکا، فروشگاه آنلاين دارند. نزديک به ۷۰ درصد به‌صورت آنلاين خريد مي‌کنند.
– پيش‌بيني مي‌شود حجم خريداران ديجيتال در آمريکا ۸/۲ درصد رشد کند و کساني که آنلاين خريد مي‌کنند (در مقايسه با کساني که فقط جست‌وجو مي‌کنند) ۸/۳ درصد رشد کنند.
– تجارت الکترونيک تا سال ۲۰۱۸، ۱۰ درصد کل فروش خرده‌فروشي را به دست خواهد آورد.
با رشد تجارت الکترونيک، توانايي هماهنگ بودن فروش‌ آنلاين به يک کمپين مخصوص چاپ، اهميت فزاينده‌اي دارد. اين امر شامل تجارت بر بستر موبايل است که به‌طور‌کلي سريع‌تر از تجارت الکترونيک فعاليت مي‌کند. درواقع، اي‌مارکتر پيش‌بيني مي‌کند که تا سال ۲۰۲۰ حجم تجارت بر بستر موبايل تا ۷۵/۲ برابر رشد کند و ۴/۷ درصد از کل فروش خرده‌فروشي را کسب کند. اين برابر با فروش روميزي است.
يک‌راه براي اثبات ارزش چاپ، پذيرفتن تکنولوژي‌هايي مانند رمزينه پاسخ صحيح (بله، آنها هنوز هم کار مي‌کنند) و واقعيت افزوده است. اين امر تنها به خاطر رشد سريع تجارت بر بستر موبايل اهميت ندارد. بلکه به خاطر ارتباط مستقيم بين بخش چاپ‌شده و تجربه خريد بر بستر موبايل نيز اهميت دارد.
بسياري از چاپگرها از واقعيت افزوده و کـدهاي پيـچيـده‌تر از برنامـه‌هـاي کاربردي رمزينه پاسخ صحيح (مانند رمزينه‌هاي پاسخ صحيح براي ويدئو موبايل)، اجتناب کرده‌اند، چون فکر مي‌کنند خارج از قلمرو تجربياتشان هستند. آنها اصلا بازاريابان ديجيتال نيستند. اما ارائه پيوند بين چاپ بر بستر موبايل چيزي بيشتر از ارائه يک خدمت است اين امر درباره اثبات ارزش خط توليد اوليه شما و حفظ کسب‌وکار شما درحال‌حاضر است. بنابراين شريکان خود را پيدا کنيد. در مجموعه مهارت‌هاي داخلي سرمايه‌گذاري کنيد. راه‌حل‌هايي براي فيلم‌برداري ويدئو و استقرار کمپين‌هاي سيار جست‌وجو کنيد. با مشتريانتان درباره مزاياي ارائه بازده سرمايه‌گذاري چاپي در کسب درآمد آنلاين صحبت کنيد و سپس براي اثبات آن پيشنهاد ارائه کنيد.

مباحثه

نوشته‌شده توسط جو وب
توضيحات کمي براي تقويت مورد مطرح‌شده توسط هايدي وجود دارد. تجارت الکترونيک فقط ۱۰ درصد درآمد خرده‌فروشي‌ها را به خود اختصاص داده که به نظر کم مي‌رسد. اما اين رقم کم نيست. درآمد خرده‌فروشي شامل وسايل نقليه موتوري و ساير اقلام بزرگ تجاري نيز هست. بسياري از آنها نمي‌توانند به‌طور قانوني، آنلاين خريد کنند. خريد قانوني بايد به‌صورت شخصي در يک فروشگاه انجام شود. اما جست‌وجو و مقايسه قيمت براي خودروها به‌صورت آنلاين انجام مي‌شود و هزينه جست‌وجوي آنلاين بسيار زياد است و مي‌تواند بخشي از هر خريد باشد. بنابراين در دام اين فرض اشتباه که ۱۰ درصد هيچ‌چيز نيست، سقوط نکنيد. تجارت الکترونيک و بازاريابي الکترونيک بخشي از ۶۰ تا ۷۵ درصد از کل فروش خرده‌فروشي است. خريد مواد غذايي نيز بخش بزرگي از درآمد خرده‌فروشي‌ها را به خود اختصاص مي‌دهد و مي‌تواند ميزان تجارت الکترونيک را کاهش دهد. اين دسته‌بندي شروع غوطه‌وري در تجارت الکترونيک است. کاسبان ديجيتال با رشد ۸/۲ درصدي و خريداران ديجيتال نيز با ۸/۳ درصد رشد، به نظر کوچک مي‌آيند. فقط به خاطر داشته باشيد که جمعيت مردم آمريکا در حدود ۸/۰ درصد در سال رشد مي‌کند. بنابراين اين‌ها (کاسبـان و خريـداران ديجيـتال) بـه تـرتيب
۳ و ۴.۵ بـرابـر سريع‌تر از رشـد جـمعـيـت، گسترش مي‌يابند. تجارت الکترونيک هنوز هم با نرخ ۱۵ درصد در سال رشد مي‌کند. علي‌رغم نظر مخالفان که ادعا مي‌کنند نرخ رشد بالا به خاطر شروع فعاليت در يک مبناي کم است. اين پايگاه پايين مربوط به ۱۷ سال پيش است و با نرخ تقريبي ۱۵ درصد به فعاليت خود ادامه مي‌دهد.يک تحليلگر صنعت مشخصا در زمينه ديجيتال، آدرس اينترنتي شخصي‌سازي‌شده يک‌به‌يک و برنامه‌هاي کاربردي وب به چاپ است.

ترجمه: مهسا رهنما

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید