دیدگاه شرکت‌کنندگان در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران

نایلون های خاصی را برای بسته بندی طراحی کرده ایم

محسن رضوانی، مدیرعامل شرکت پوشینه بسپار پرنیان

محسن رضوانی، مدیرعامل شرکت پوشینه بسپار پرنیان درخصوص اولین حضور این شرکت در نمایشگاه چاپ و بسته بندی، گفت: حضور در نمایشگاه برای اولین بار برای معرفی ما خوب بود.. پیگیری‌هایی نیز از طرف تیم فروش در حال انجام است که با بالا بردن کارایی برای دفعات بعد دوباره و بهتر در نمایشگاه شرکت کنیم. اما برای گرفتن بازخوردها موردانتظار باید منتظر بمانیم .
وی با بیان اینکه بازدیدکننده‌های خارجی ما از کشورهای افغانستان،ترکیه وعراق بودند گفت: ما در زمینه نایلون فیلم شیرینگ، کیسه نایلون و استرچ پالت فعالیت داریم که پایه اصلی تولید آن پتروشیمی است و این مواد اولیه در ایران موجود است براین اساس فعالیت در این زمینه برای ما راحت است . البته در زمینه صادرات بدلیل نبود زیر ساخت ها، قوانین دست و پاگیر و دلایل اقتصادی و ارزی ترجیح میدهیم صادرات به کشورهای منطقه و همچنین کشورهای عمان، ایتالیا و اذربایجان بنام خود ما نباشد .
او در پایان همچنین با اشاره به برنامه های شرکت بعد از نمایشگاه گفت: ما برای آینده برنامه هایی را در نظر گرفته ایم و نایلون های خاصی را برای بسته بندی طراحی کرده ایم که میتوانند با نمونه های خارجی نیز رقابت کند.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید