رشد شتابان بازار بسته‌بندی شیرینی‌جات در دوره ۲۰۲۷-۲۰۱۷

شرکت Future Market Insights به تازگی گزارشی درباره بازار بسته‌بندی شیرینی‌جات، ارائه داده است که به تجزیه و تحلیل جهانی صنعت از ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ و ارزیابی آینده برای سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۷ براساس عملکرد بازار جهانی بسته‌بندی شیرینی جات می‌پردازد. این گزارش ارزش و حجم بازار جهانی بسته بندی شیرینی جات را پیش بینی کرده و دیدگاهی نسبت به عوامل محرک رشد این بازار و عوامل بازدارنده آن به خواننده می‌دهد. براساس ارزیابی آینده بازار، بازار جهانی بسته‌بندی شیرینی جات در سال ۲۰۱۷ حدود ۹۲۰۰ میلیون دلار تخمین زده شده و انتظار می رود به چیزی حدود ۲۰۰/۱۳ میلیون دلار در سال ۲۰۲۷ برسد و که رشد متوسط ۷/۳% را در دوره پیش‌بینی (بین سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۷) نشان می دهد.

بازار جهانی بسته‌بندی شیرینی جات : بخش بندی‌ها و پیش بینی‌ها
بازار جهانی بسته‌بندی شیرینی‌جات به بخش‌هایی شامل نوع شیرینی، نوع ماده مصرفی، شکل بسته‌بندی، و منطقه عرضه کالا و غیره تقسیم‌بندی می‌شود. از نظر نوع محصول، گزارش بخش شکلات حدود ۴۱۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ تخمین زده می‌شود که به نظر می‌رسد به حدود ۶۱۰۰ میلیون دلار در ۲۰۲۷ برسد که انتظار رشد ۱/۴ % را در این دوره ایجاد می‌کند.
اگر از نقطه‌نظر نوع ماده مصرفی، نگاه کنیم، ارزش بخش فلزی نزدیک به ۶۶۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ تخمین زده می شود. بخش پلاستیک‌ها که به نظر می‌رسد جذاب ترین ماده دراین بخش باشد، به سبب خاصیت حفاظتی در برابر رطوبت، جذاب ترین ماده برای بسته‌بندی موادی مانند شکلات و آدامس باقی خواهد ماند.
(برای اطلاعات بیشتر به آدرس  https://www.futuremarketinsights.com/ask-the-analyst/rep-gb-1101 مراجعه کنید.)
اما از نظر شکل و ساختار بسته‌بندی، ارزش بخش بسته‌بندی‌های انعطاف‌پذیر رقمی حدود ۴۸۰۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ تخمین زده می‌شود و انتظار می رود که در دوره مدنظر نرخ رشد ۳/۴% را طی کند. سرانجام بر اساس منطقه بازار بسته‌بندی، ارزش شیرینی‌جات دراروپای غربی به رقمی معادل ۳۱۶۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۷ می‌رسد و میانگین رشد ۳/۲ % را در بازه پیش بینی ۱۰ ساله شاهد خواهد بود.

بازار جهانی بسته‌بندی شیرینی جات : چشم انداز رقابت
در این گزارش آمار و ارقام مربوط به برخی از بازیگران کلیدی بازار جهانی بسته‌بندی محصولات شیرینی‌جات به عنوان منبع مد نظر قرار گرفته‌اند که شامل این شرکت‌های تولیدی، تأمین کننده و خدمات چاپ و بسته‌بندی می‌شود.
Amcor Limited, Smurfit Kappa Group, Sealed Air Corporation, Bemis Company, Inc., Crown Holdings, Inc., Berry Global, Inc., Huhtamaki Oyj, Mondi Group, DS Smith Plc., International Paper Company, Sonoco Products Company, WestRock Company, Clondalkin Group Holdings B.V., Schur Flexibles Holding GesmbH, Ahlstrom-Munksjö Oyj, Bomarko., Printpack Inc., Stanpac Inc., MOD-PAC Corp. and Tomric Systems

بسته‌های انسان‌نما
بسته‌بندی‌های شبیه انسان anthropomorphic packaging که برای جذب بیشتر مصرف کننده به سمت نهادهای فرهنگ عامه در بازار منطقه آمریکای شمالی معمول شده بود، از استقبال خوبی که برخوردار شده است.
ترکیب طراحی‌های انسانی شخصیت‌های جذاب و عامه‌پسند در بسته‌بندی، برندهای شیرینی و آبنبات را موفق به جذب کودکان و هواداران این شخصیت‌های محبوب کرده است. تولید بسته‌بندی‌های آبنبات در شکل شخصیت های داستانی، به بازاریابان را کمک می کند که از محبوبیت این شخصیت‌ها در جذب هواداران برای خرید این آبنبات ها و افزایش فروش سود ببرند. جریان بسته‌بندی‌های شبیه انسان به میزان قابل ملاحظه ای از فرهنگ عامه مانند کمیک‌ها، فیلم‌های ماجراجویانه و اکشن و سایر شخصیت‌های داستانی معروف اقتباس شده است. تولیدکنندگان محلی و بین‌المللی محصولات قنادی پیوسته محصولاتشان را در قالب شخصیت‌های روز و تکنیک‌های بسته‌بندی که با شکل این محصولات همخوان باشند، توسعه می‌دهند.
توسعه، طراحی و تولید بسته‌بندی‌های شبیه انسان نیاز به شرکت‌های بسته‌بندی دارد که قابلیت تولید این اقلام و همچنین توانایی تولید مقرون‌به‌صرفه تیراژهای پایین را داشته باشند.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید