شکلات کیت کت برای شخص شما

0
1886

نستله شکلات معروف کیت کت (KitKat) را سفارشی و مطابق با ذائقه و سلیقه شما می‌سازد. البته چندان ارزان نیست.

از سپتامبر ۲۰۱۹ دوستداران شکلات کیت کت در بریتانیا این امکان را پیدا کردند تا شکلات محبوب خود را به صورت شخصی‌سازی شده و مطابق با ذائقه سلیقه خود سفارش‌دهند. واحد شکلات‌سازی شرکت نستله (Nestle Chocolatery) شکلات معروف چهار بندانگشتی کیت کت را با چهار نوع شکلات مختلف(شیری، سیاه، سفید و یاقوتی) همراه با سه نوع محتویات دیگر که می‌توان از مجموعه گسترده‌ای از طعم‌های مختلف انتخاب کرد، عرضه می‌کند. مشتریان می‌توانند تاپینگ‌های (چاشنی روی شکلات) مختلف از جمله کلوچه‌ای، کارامل نمکدار، تمشک خشک شده و تکه‌های کاکائو را انتخاب کنند. علاوه بر آن شش طعم مختلف، با نام‌های دهن پرکن از جمله جین و تونیک، فصل بهار در ژاپن، و زنجبیل نیز به مشتریان عرضه می‌شود. در این مجموعه بیش از ۱۵۰۰ طعم مختلف به مشتریان کیت کت در چارچوب کمپین (فراغت خود را خلق کنید. Create your Break) عرضه می‌شود.
کیت کت ۱۶ یورویی
این شکلات‌های کیت کت لاکچری به صورت دستی و در تعداد محدود و براساس سفارش توسط استادان شکلات ساز در بریتانیا تولید می‌شوند. قیمت این شکلات‌های ویژه ۱۴ پوند انگلیس (۱۶ یورو) است. با این که این اولین باری است که بخش شکلات سازی نستله این نوع شکلات‌ها را در بریتانیا عرضه می کند، ژاپن مدت‌هاست که بوتیک‌های کیت کت را در این کشور به راه انداخته است. ژاپنی‌ها از خوردن کیت کت‌هایی در سیصد طعم مختلف از جمله، سیب‌زمینی بنفش شیرین، چای سبز، کدو تنبل و واسابی که در طول سال عرضه می‌شوند، لذت می‌برند.

بسته‌بندی شخصی‌سازی شده
شکلات کیت کت تنها چیزی نیست که در این کمپین شخصی‌سازی می‌شود، مشتریان می‌توانند بسته‌بندی شخصی‌سازی شده نیز داشته باشند و یک نام و پیام خاص را روی جعبه کیت کت سفارشی خود چاپ کنند. این بسته‌بندی خاص را می‌توان به صورت آنلاین سفارش داد.
اولین تجربه ارتباط مستقیم با مشتری
شکلات محبوب کیت کت برای اولین بار در سال ۱۹۳۵ به قفسه فروشگاه‌ها راه پیدا کرد از آن موقع تاکنون کیت کت در سراسر جهان طرفداران فراوانی پیدا کرده و این سری ویژه شور و شوق فراوانی در میان مشتریان کیت کت به راه انداخته است. در سال ۲۰۱۸ کیت کت نوع صورتی این شکلات را با نام Pink KitKat که از دانه‌های میوه کاکائوی یاقوتی ساخته شده است، به بازار عرضه کرد و یک سال بعد کیت کتی را که تنها از میوه کاکائو و بدون هیچ شکری ساخته شده بود، نیز ارایه کرد.
این اولین بار است که نستله در بریتانیا و ایرلند وارد بازار عرضه مستقیم به مشتری می‌شود. این شکلات مستقیم به درب خانه خریداران ارسال می‌شود.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید