غلامرضا شجاع اعلام کرد:

0
573

حمایت ۴۵ تشکل صنایع وابسته به صنعت چاپ از رئیسی

معاون چاپ و انتشار ستاد مردمی سمر گفت: ۴۵تشکل قانونی شامل اتحادیه، تعاونی، نشر، صحاف و …. از کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی حمایت می‌کنند.
به گزارش جهانی خبر از غلامرضا شجاع معاون چاپ و انتشارات ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی و دفاع از آرمآن‌های انقلاب اسلامی (سمر) با اشاره به اهمیت حضور حداکثری آحاد مردم در حوزه‌های انتخابیه در روز جمعه اظهار کرد: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هوای تازه‌ای در فضای سیاسی کشور خواهدبود و امیدواریم این انتخابات با حضور حداکثری مردم رقم بخورد.
وی افزود: کشور با وجود مشکلات در حوزه‌های مختلف نیازمند دولتی قوی و کارآمد است تا بتواند برنامه‌های کشور را به سرمنزل مقصودبرساند.
شجاع با بیان اینکه در حوزه چاپ و انتشارات حدود ۴۵ تشکل قانونی شامل اتحادیه، تعاونی، ناشر، صحاف و …. با ستادهای مردمی همکاری دارند، اظهار کرد: ۳۰ تشکل استانی، ۱۴ تشکل تهرانی و نیز صنایع چوب و کاغذ مازندران حمایت خود را از کاندیداتوری آیت ا… رییسی اعلام کردند. ستاد تهران در زمره ستادهای فعال در حوزه حمایت از آیت‌الله رئیسی است. چنانچه اطلاع دارید دوستان همایشی با عنوان حمایت صنوف از آیت‌الله رئیسی در تهران برگزار کردند که با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد.
معاون چاپ و انتشارات ستاد مردمی آیت‌الله رئیسی و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی (سمر) به فعالیت محلی هریک از اعضای سمر اشاره کرد و گفت: علاوه بر فعالیت در ستاد تهران، هر کدام از اعضا در محله زندگی خود فعالیت‌های ویژه‌ای را با کمک اهالی محله در راستای ایجاد نشاط در فضای انتخابات انجام می‌دهند.
شجاع تأکید کرد: این فعالیت‌ها در راستای عمل به فرمایش «هر خانه یک ستاد» آیت‌الله رئیسی انجام می‌شود و اعضا با حضور در فضای مجازی نقش مؤثری در این راستا ایفا کرده اند.
وی افزود: با توجه به اینکه صنعت چاپ از مهم‌ترین تشکل‌های صنفی کشور محسوب می‌شود، حضور ۳۰ تشکل در استان‌های کشور و فعالیت آن‌ها خواهد توانست مشارکت حداکثری را در انتخابات رقم بزند.

از ماهنامه صنعت چاپ سپاسگزارم که موضوع را به‌عنوان یک رسانه حرفه‌ای پیگیری می‌کند و باعث شفاف‌سازی می‌شود.
در ارتباط با انتخاب بنده به عنوان معاونت چاپ و انتشارات ستاد و آیت الله رئیسی (سمر)، خوب نگاه‌شان به سابقه سیاسی و عضو کادر مرکزی حزب اعتدال و توسعه ایران اسلامی و عملکرد و عدم سوء استفاده از موقعیت و دارا بودن حداقل به زندگی در حد یک شهروند درجه ۳ و دیگر سوابق و نگاه ستاد خصوصا سردار علیرضا افشار، رئیس ستاد که حکم بنده را زده‌اند، از جهت ارتباطات با کل کشور و مثمرثمر بودن در این جایگاه مهم بوده است، حقیر هم هر جایی یا علی گفتم با تمام روح و روانم در حد توان انجام وظیفه کنم که امیدوارم توانسته باشم.
اما در ارتباط با تشکل‌‌های کشور و حدود ۳۰ استان شامل اتحادیه، تعاونی و انجمن چاپخانه‌داران هیئت نمایندگی داریم که منتخب استان‌ها هستند و استان‌ها اجازه داده‌اند هر تصمیم مهم لازم باشد جهت منافع تشکل‌های کل کشور بگیرند، مورد قبول همه استان‌ها می‌باشد.
که باز هم علاوه بر تصمیم هیأت منتخب در حمایت از آیت‌آلله رئیسی با دیگر عزیزان مشورت شد و حتی یک رییس اتحادیه مخالف نبود در اینگونه مواقع رئیس اتحادیه نظرات شخصی خود را کنار می‌گذارد و به منافع و صلاح اعضای تشکل خود نگاه فراشخصی دارد.
علاوه بر تشکل‌های استان‌ها، عزیزان روسای تشکل‌های تهران از حوزه، صنعت چاپ، ناشران و کاغذ و مقوا، کارتن و ورق و انجمن علمی و صادرات و ریاست هیأت مدیره چوب و کاغذ مازندران تصمیم به حمایت از ایت‌الله رئیسی گرفتند که اقدامی بسیار موثر بود. بنده به عنوان معاونت چاپ و انتشارات ستاد (سمر)، در راستای تصمیم این ستاد، نامه تشکر آمیزی در قالب لوح‌هایی زیبا تقدیم عزیزان خواهم کرد.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید