فویل‌کوب حرارتی رومیزی به بازار آمد

شرکت آمریکایی PELEMAN به تازگی یک چاپگر فویل کوبی رومیزی تخت به بازار عرضه کرده است. این دستگاه فویل را به طور مستقیم روی هر سطح صاف، نیمه صاف یا لمینیت شده‌ای چاپ می‌کند.
از این دستگاه برای تزئین جلد پایان‌نامه، دفترچه یادداشت، عکسنامه، کارت ویزیت، قاب‌های آکریلیک، کاور تلفن موبایل، انواع بسته‌بندی‌ها و غیره استفاده کرد. از متن ساده تا طرحهای گرافیک‌ها، طرح و لوگوهای پیچیده را با استفاده از این چاپگر می‌توان فویل‌کوبی کرد. نصب این دستگاه طلاکوب و استفاده آن بسیار آسان است و نیاز به متخصص ندارد. مشتری خود می‌تواند دستگاه را از جعبه بیرون‌ آورده، آن را نصب و راه‌اندازی کند. دستگاه برای انجام عملیات فویل‌کوبی نیاز به کلیشه و زمان برای گرم شدن ندارد. کافی است آن را به برق وصل کنید، نرم‌افزار همه کارها را انجام می‌دهد. رزولوشن دستگاه DPI 300 و سرعت آن ۵/۲ سانتی‌متر در ثانیه و ابعاد میز دستگاه ۳۱۰×۶۰۰ میلی‌متر است.
بیشترین سطح چاپ دستگاه ۳۰۰×۴۵۰ میلی‌متر و وزن آن ۲۵ کیلوگرم است. دستگاه با ویندوز XP ویستا ویندوز ۷، ویندوز ۸ و ویندوز ۱۰ می‌تواند کارکند. بیشترین میزان مصرف برق آن دستگاه همراه با پایه ویژه برای چاپ عطف کتاب، کتاب عرضه می‌شود. نرم‌افزار دستگاه از پیش‌تنظیمات هم برخوردار است ولی در صورت نیاز کاربر می‌تواند زمان حرارت‌دهی، گشتاور و سرعت چاپ را متناسب با نیازهای خودش تنظیم کند. از ۶ فویل رنگی گوناگون می‌توان در دستگاه استفاده کرد. تغییر رنگ فویل با فشار یک تکمه انجام می‌پذیرد. دستگاه را می‌توان به هر نوع رایانه یا لپ تاپ متصل کرد.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید