مدیر بازاریابی و فروش گروه صنعتی ترام:

0
848

با بالاترین ضریب رعایت اصول بهداشتی پشتیبان سلامت محصول مشتریان هستیم

مهدی شعبانی‌پور
مدیربازاریابی وفروش گروه صنعتی ترام

همانگونه که در جریان هستید جامعه جهانی مدتی است با ویروس کرونا درگیر شده است و مقابله با انتشار و پیشگیری از این ویروس جهت پشت سرگذاشتن این بحران وظیفه ای همگانی است .
مهدی شعبانی مدیربازاریابی وفروش گروه صنعتی ترام با این سخنان یادآور می‌شود:این گروه نیز وظیفه خود دانست تا در شرایط کنونی با اقدامات پیشگیرانه به حفظ سلامت مصرف کننده نهایی و همچنین مشتریان خود، محصولات را با بالاترین ضریب رعایت بهداشت تولید و در نهایت سلامت کامل ، بسته‌بندی و در اختبار آنها بگذارد. لازم به ذکر است با توجه به این نکته که بسته‌بندی اصلی ترین بخش محصول جهت بهداشتی بودن است ، این مجموعه از ابتدای توسعه دغدغه رعایت اصول بهداشتی و سلامت محصول خود را داشته از همین رو گروه صنعتی ترام سایت تولیدی خود را بر اساس آخرین استانداردهای سازمان غذا و دارو طراحی و پیاده سازی کرد ،اما پدیده کرونا تمهیدات ویژه ای را ایجاب می‌کرد، بنابراین با اولین خبرشیوع ویروس کرونا اقدامات زیر ، به صورت دقیق در این مجموعه به جریان افتاد تا از سلامت جامعه و کارکنان حفاظت به عمل آید:
-کلیه تجهیزات و امکانات کنترل نظافت عمومی و تخصصی ماشین آلات، خریداری و به کارگرفته شده است.

  • کلیه مسیرهای ورودی و خروجی کارکنان تحت نظارت و به صورت پیاپی ضد عفونی و اقدامات لازم جهت تست‌های اولیه(از قبیل تب سنجی) در این نقاط انجام می‌شود.
  • کلیه خودروها و ناوگان لجستیک مجموعه قبل از ورود به مجموعه و هنگام خروج کاملا ضدعفونی می‌شود.
  • مواد مصرفی قبل از تخلیه ضدعفونی و اقدامات پیشگیرانه قبل از ورود به انبارها صورت می‌گیرد.
  • ساختمان اداری ،محیط و پرسنل ترام کاملا در وضعیت بهداشتی قرار گرفته و آموزش‌های لازم جهت حفظ و تداوم موارد بهداشتی انجام می‌گیرد.
  • سایت تولید و نیز ماشین آلات و تجهیزات در شرایطی کاملا بهداشتی و تحت کنترل دقیق در حال تولید محصولات هستند.
  • در کلیه مراحل تولید کارکنان بخش ایمنی و بهداشت (HSE) بر رعایت اصول بهداشتی نظارت دارند.
  • کلیه کارکنانی که در خطوط تولید بسته‌بندی‌های دست ساز مشغول به فعالیت هستند، ملزم به استفاده از تجهیزات کاملا ضدعفونی شده ، لباس، ماسک و دستکش بهداشتی هستند.
  • فضای بسته‌بندی محصولات نهایی کاملا ضدعفونی شده و بسته‌بندی جهت تحویل، به صورت کاملا بهداشتی صورت می‌گیرد.
  • قبل از بارگیری محصولات، فضای بار کامیون‌ها ضدعفونی می‌شود.
    شعبانی می‌افزاید:در تلاشیم تا با رعایت اصول و قوانین در این بحران پیش آمده حمایت لازم را از صنایع مختلف -مخصوصا صنایع غذایی و سلولزی و … که به صورت مستقیم با سلامت مردم در ارتباط هستند- به عنوان وظیفه خود در نظر بگیریم.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید