مرکز نمایشگاهی دوسلدورف پناهجویان اوکراینی را پناه می‌دهد

0
1016
Messe Düsseldorf

مرکز نمایشگاهی دوسلدورف (Messe DÜsseldorf)، برگزار کننده نمایشگاه‌های دروپا و اینترپک، بزرگترین سالن خود را به اسکان پناهجویان اوکراینی اختصاص داده است.
این شرکت همراه با سازمان صلیب سرخ آلمان و سازمان آتش‌نشانی شهر دوسلدورف بیش از هزار تخت در سالن ۶ که بیش از ۲۵ هزار مترمربع مساحت دارد، قرار داده است. هم‌اکنون پناهجویان در سالن ۶ به‌طور موقت اسکان داده شده‌اند و ۲۵۰۰ پارتیشن فضای سالن را به اتاق‌های کوچک تقسیم کرده است.
ولفرام دینر رییس و مدیرارشد اجرایی مرکز نمایشگاهی دوسلدورف می‌گوید: «ما از اینکه توانستیم در پاسخ به تقاضای دفتر مهاجرت و ادغام پناهجویان شهر دوسلدورف امکان اسکان این پناهجویان را به سرعت فراهم کنیم، بسیار خوشحالیم. در همان روز اول تعداد زیادی از همکاران ما به صورت خودجوش کمک کردند تا سالن را برای پذیرایی از این پناهجویان آماده کنیم و از آنجا که وضعیت رقت‌بار این پناهجویان اوکراینی ما را بسیار متأثر کرد، همه تلاش کردیم تا کارها به سرعت انجام پذیرد. استقبال و اسکان این پناهجویان، هدفی بسیار مهم برای ما است.»
سالن شماره۶ اتاق‌های تعویض لباس و ۴۰ دوش دارد. چندین کانتینر با دوش‌های بیشتر نیز به سالن اضافه شده است. تأمین غذا توسط شرکت کترینگ مرکز نمایشگاهی دوسلدورف به نام استوک‌هایم انجام می‌شود.
تمام پناهجویان به وای‌فای مجانی دسترسی دارند. تا بتوانند با اعضای خانواده و عزیزان خود در تماس بوده و از تحولات اوکراین با خبر باشند.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید