معاون فرهنگي وزير ارشاد از ۴چاپخانه بازديد کرد

معاون فرهنگي وزير ارشاد از 4چاپخانه بازديد کرد

سيد عباس صالحي معاون فرهنگي وزارت ارشاد در آستانه برگزاري شانزدهمين جشنواره ملي صنعت چاپ ايران از چهار مجموعه چاپي شهر تهران بازديد کرد.

به گزارش خبرگزاري فارس، سيد عباس صالحي؛ معاون  فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به همراه محمودرضا برازش؛ مديرکل دفتر چاپ و نشر همراه با تعدادي از اعضاي صنف چاپ، از چاپخانه‌هاي «سلطان چاپ»، «مسعود مارک»، «رسام نگار جاويد» و «پردازش تصوير رايان» بازديد کرد و درباره مسائل آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

نخستين محور اين گفت‌و‌گوها تاکيد بر ضرورت تربيت نيروي متخصص و ماهر بود. همچنين مشکلات نسل جديد شاغل در صنعت چاپ مورد بررسي قرار گرفت.

قيمت تمام شده محصولات چاپي دومين محور اين گفت‌وگوها بود. چاپخانه‌داران معتقد بودند که به دليل مسائل و محدوديت‌هاي اقتصادي، قيمت تمام شده محصولات چاپي دچار تغيير مي‌شود که ضربه‌هايي به اقتصاد اين بخش وارد مي‌کند.

شناسايي بازارهاي کشورهاي منطقه ديگر موضوعي بود که به آن اشاره شد و عنوان شد که صنعت چاپ نيازمند بازارايابي در کشورهاي همسايه است. همچنين در اين بازديد بر ضرورت به کارگيري تکنولوژي مدرن تاکيد شد.

بر اساس اين گزارش، اين بازديد در آستانه مراسم اختتاميه شانزدهمين جشنواره ملي صنعت چاپ به همت دبيرخانه اين جشنواره برگزار شد.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید