معرفي ابزار مديرت رنگ تکون (Techkon) آلمان توسط ايران روتاتيو

معرفي ابزار مديرت رنگ تکون (Techkon) آلمان توسط ايران روتاتيو

به گزارش خبرنگار ماهنامه صنعت چاپ، کارگاه آموزشي تئوري – عملي طي دو روز در حوزه اندازه‌گيري و کنترل کيفيت رنگ در زمينه مديريت رنگ چاپ افست و فلکسو توسط شرکت ايران روتاتيو در سالن همايش مرکز آموزشي و نمايشگاهي چاپ شرکت ايران روتاتيو (PTEC)  برگزار شد.

در اين کارگاه که با حضور ژوليان گاسپادينوف، متخصص فني و جزء مديران ارشد فروش کمپاني تکون برگزار شد، راهکارهاي کمپاني تکون آلمان در زمينه اندازه‌گيري رنگ و کنترل کيفيت آموزش داده شد. حاضران اين کارگاه را فعالان حوزه چاپ افست در روز اول و فعالان حوزه چاپ فلکسو در روز دوم تشکيل مي‌دادند. همچنين مرتضي قاضي مرادي، پشتيبان فني فروش و سرويس تجهيزات کنترل کيفيت و پيش از چاپ شرکت ايران روتاتيو، گاسپادينوف را در اين سخنراني همراهي کرد.

در بخش تئوري، گاسپادينوف ضمن معرفي کمپاني تکون به ارائه توضيحاتي در زمينه مباني رنگ و معرفي ابزار اسپکترودنس پرداخت. به گفته گاسپادينوف کار کردن با اين ابزار بسيار ساده و کاربرپسند است. اسپکترودنس به عنوان يک اسپکترو-دنسيتومتر مزاياي کيفي يک اسپکتروفوتومتر بسيار دقيق و يک دنسيتومتر را با هم ترکيب کرده است.

بخش دوم اين کارگاه آموزشي به آموزش عملي کار با اسپکترودنس اختصاص يافت. بخش بعدي نيز به پرسش و پاسخ بين حاضران و برگزارکنندگان اختصاص يافت که حاضران در آن سوالات خود را در مورد نحوه کاربري و فروش اين محصول توسط شرکت ايران روتاتيو مطرح کردند.

شرکت تکون ۲۰ درصد محصولات خود را داخل آلمان به فروش مي‌رساند و ۸۰ درصد مابقي را به ۱۱۰ کشور مختلف دنيا از جمله کشورهاي آمريکاي شمالي، آمريکاي لاتين، اروپا، آسيا، خاورميانه و همچنين ايران صادر مي‌کند.

در پايان شاهين اسفرجاني نايب‌رئيس هيات مديره و مدير فروش و بازاريابي شرکت ايران روتاتيو ضمن تشکر از حضور شرکت‌کنندگان گفت: استقبال چاپخانه‌داران از اين کارگاه انگيزه‌اي ايجاد مي‌کند تا ايران روتاتيو رويدادهاي ديگري را در آينده در اين حوزه داشته باشد.

اسفرجاني ادامه داد: امروزه ديگر مانند گذشته نمي‌توان با هر کيفيت و با هر روش و استانداردي محصول ارائه کرد. در دنياي امروز رقابت حرف اول را مي‌زند و چنانچه چاپخانه‌ها در خريد مواد مصرفي و مواد اوليه استانداردها را رعايت نکرده و دليل کاهش کيفيت کار چاپي و ايرادات ماشين چاپ خود را ندانند، توليدشان متوقف شده و در نتيجه مشتريان خود را از دست خواهند داد. اين موارد نشان‌دهنده اين است که امروزه براي حفظ مشتريان بايد استانداردهاي چاپي را رعايت کرد.

 

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید