نخستين فصلنامه کوموري در سال ۲۰۱۸

کورموری

اولين فصلنامه کوموري در سال ۲۰۱۸، با نگاه به فناوري جديد بعد از چاپ کوموري منتشر شد. در اين فصلنامه به بحث توسعه استفاده از ماشين‌هاي چاپ دو ورقي ديجيتال IS29 کوموري در مراکز چاپ جهان در کنار ماشين‌هاي افست و توانمندسازي چاپخانه‌ها براي قبول هر سفارش چاپي با هر کيفيت موردنظر مشتريان ازجمله: تنوع گسترده در نوع و ضخامت سطوح چاپي اعم از کاغذ/ مقوا/ پليمر/ متالايز و… سرعت بالاي انجام سفارش‌ها، اقتصادي بودن انجام تيراژ‌هاي کم، ارائه جلوه‌هاي ويژه و… پرداخته‌شده است. همچنين استانداردسازي مراحل چاپ و بعد از چاپ باعرضه ماشين‌هاي جديد دايکات چـهـار ونـيـم ورقـي Apressia DC105 و برش Apressia CT115/CT137 به همراه امکانات جانبي و اتوماسيون کامل. حذف گلوگاه‌هاي توليدي در مراکز چاپ و بسته‌بندي و توسعه همکاري‌هاي
فني/ بازرگاني با کمپاني Highcon سازنده آخرين فن‌آوري دايکات ليزري با هدف گسترش ديجيتال‌سازي عمليات بعد از چاپ، ديگر موضوعي است که در اين فصلنامه بررسي‌شده است.
در بخش ديگري از آن مي‌خوانيم چاپ اسکناس پليمري ۱۰ پوندي از سوي بانک انگلستان در چاپخانه De La Rue، بزرگ‌ترين و معتبرترين مرکز چاپ امنيتي براي اسکناس و گذرنامه با مراکز متعدد در جهان و بالاترين سهم در چاپ اسکناس‌هاي کشورهاي مختلف. تجهيزات و ماشين‌آلات جديد اين مرکز که اسکناس‌هاي پليمري نيز با آن توليد مي‌شود طراحي و ساخت کمپاني کوموري بوده و در يک دهه اخير بيشترين سهم فروش تجهيزات در جهان را به خود اختصاص داده است.
در اين شماره همچنين گزارشي تهيه‌شده که به رضايتمندي مشتريان کوموري در کشورهاي مختلف جهان از قابليت ماشين‌هاي افست و ديجيتال و… اختصاص دارد. پوشش برگزاري سمينارها و نمايشگاه‌هاي بين‌المللي و منطقه‌اي براي ارائه راهکارهاي جامع در صنعت چاپ و بسته‌بندي و استقبال صاحب‌نظران و بازديدکنندگان از ديگر مطالب خواندني اين فصلنامه است.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید