نمايشگاه چاپ ديجيتال برلين (فسپا)

چاپ دیجیتال

نمايشگاه بين‌المللي چاپ ديجيتال شهر برلين که به فسپا نيز شهرت دارد، از ۲۵ الي ۲۸ ارديبهشت ۹۷ در شهر برلين کشور آلمان برگزار مي‌شود. اين نمايشگاه که يکي از بزرگترين و معتبرترين نمايشگاه‌هاي چاپ و نشر اين کشور است، همه ساله در حوزه‌هاي چاپ اسکرين، چاپ ديجيتال و چاپ منسوجات، ميزبان بيش از ۷۰۰ برند غرفه‌دار است که نوآوري‌ها و جديدترين محصولات‌شان را طي ۵ روز متوالي به مخاطبان عرضه مي‌کنند. مخاطبان و شرکت‌کنندگان اين نمايشگاه از بين متخصصين چاپ ديجيتال و پارچه هستند که با حضور در نمايشگاه مي‌توانند جديدترين نوآوري‌ها و پيشرفت‌ها در حوزه‌هاي مختلف چاپ را در محيطي خوشايند، ببينند. نمايشگاه چاپ ديجيتال برلين جديدترين اطلاعات را درمورد محصولات و روندهاي بازار و همچنين اخبار اين صنعت را ارائه مي‌کند. شرکت در اين نمايشگاه فرصتي عالي براي کسب اطلاعات در مورد فن‌آوري‌هاي جديد و محصولات و خدمات نوآورانه نيز است.

در بخش چاپ ديجيتال اين نمايشگاه همچنين کنفرانـسي تحت عنوان DIGITAL CORRUGATED EXPERIENCE برگزار مي‌شود که در طي آن محققان، متخصصان و چاپخانه‌داران ديجيتالي که در حوزه بسته‌بندي فعاليت مي‌کنند، به بازگويي آخرين فرآيندهاي چاپ بسته‌بندي مي‌پردازند. هدف کنفرانس امسال، ترکيب شيوه‌هاي سنتي با آخرين فناوري ديجيتال در زمينه بسته‌بندي و کاغذ و مقواهاي کنگره‌دار است.

در بخش The FESPA Awards اين نمايشگاه، که يک رويداد جوايزي کاملا مستقل است، هرساله از بين دستاوردهاي کيفي شرکت‌کنندگان در سطح جهاني، بهترين کيفيت چاپي را در زمينه‌هاي چاپ پارچه و علائم انتخاب مي‌کنند. مهارت‌هاي تکنيکي و خلاقيت در کار نيز دو جنبه بسيار مهم در انتخاب بهترين‌هاست. اسامي برگزيدگان اين مسابقه که توسط جمعي از برترين متخصصين انتخاب مي‌شوند، در وقت شام اين رويداد به اطلاع شرکت‌کنندگان مي‌رسد.

در بخش ديگري از اين رويداد بزرگ، نمايشگاهي برگزار مي‌شود که Printeriors نام دارد. در اين نمايشگاه به مزايا و فرصت‌هاي موجود در استفاده از صنعت‌چاپ در صنعت طراحي داخلي ساختمان پرداخته مي‌شود. مخاطبان اين نمايشگاه نيز از چاپخانه‌داران، توليدکنندگان و گرافيست‌هاي کشورهاي مختلف هستند که علاوه‌بر فرصت آشنايي با دستاوردهاي ديگر توليدکنندگان در زمينه کاري خود، مي‌توانند آخرين دستاوردهاي خود را براي معرفي عرضه کنند.

مزاياي شرکت در نمايشگاه فسپا :

– حضـور نمايندگان ارشد چاپ که به‌دنبال انجام معامله و کسب‌وکار هستند.

– فسـپا بزرگتريـن رويداد جهاني در اين صنعت است.

– طي ۵ روز دسترسي به مشترياني که تعداد آنها بيش از تعداد مشترياني است که طي يک سال مي‌توانيد با آنها تماس داشته باشيد.

– فرصـت توسـعه چشـمـگير پايگــاه داده مشتريان شرکت.

– افزايش حضور خود در بازار جهاني.

– حضـور بيـش از ۱۰۰ نـفر از نمايندگان رسانه‌ها.

– فرصت نشـان‌دادن گستره کامل محصولات خود به صنعت.

براي آشنايي بيشتر و اطلاع از نحوه شرکت در اين نمايشگاه مي‌توانيد به آدرس www.fespa2017.com  مراجعه کنيد

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید