هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با حضور ۵۶۰ شرکت داخلی و ۲۱۰ شرکت خارجی برگزار شد

0
846

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با حضور ۵۶۰ شرکت داخلی و ۲۱۰ شرکت خارجی برگزار شد


به گزارش ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست یکشنبه، ۲۶ شهریور با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، معاونان و جمعی از سفرای کشورهای خارجی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران ارشد صنعت نفت و فعالان صنعت پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران کار خود را آغاز کرد.
ده‌ها شرکت مرتبط با چاپ و بسته‌بندی و تولیدکنندگان فیلم‌ و مواد مصرفی صنعت چاپ در این نمایشگاه حضور داشتند. به‌ویژه تولیدکنندگان ظروف IML حضوری چشمگیر داشتند.
بعضی از شرکت‌های خانواده چاپ که در نمایشگاه ایران‌پلاست حضور داشتند: پریان پلاست، تک ظرف، اندیشه برتر، پولاد پویش، دوی پک، اصفهان مقدم.
ایران‌پلاست هفدهم با مشارکتی بی‌سابقه با اختصاص تمامی فضای نمایشگاهی به ۵۶۰ شرکت داخلی و ۲۱۰ شرکت خارجی در مساحت ۳۲۰۰ مترمربع برگزار شد.
برگزاری ۲۰ نشست‌ تخصصی و کارگاه آموزشی و تخصصی از دیگر برنامه‌های هفدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست بود.
بر اساس این گزارش بیش از ۳۰۰ مهمان خارجی از جمله مقام‌ها، تجار و سرمایه‌گذاران برای حضور در دوره هفدهم نمایشگاه ایران‌پلاست اعلام آمادگی کرده‌اند.
هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست به‌مدت چهار روز تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر بود و چندین نشست تخصصی در حاشیه این نمایشگاه برگزار شد.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید