پروتکل سفت و سخت برای سلامت کارکنان و ایمنی محصول در چاپ هودیس

0
2473

چاپ هودیس که به چاپخانه تخصصی جعبه‌های دارویی مشهور است،در پی انتشار خبر شیوع کرونا پروتکل‌های سفت و سختی را به اجرا گذاشت. هومن محمدی مدیر مجتمع چاپ و بسته‌بندی هودیس در این باره با ماهنامه صنعت چاپ سخن گفت:
چاپ هودیس از چه روزی خودش را برای مقابله با کرونا آماده کرد؟
با توجه به شرایط پیش آمده و بحران بیماری کرونا در کشور و جهان از سال گذشته چاپ هودیس پارس که یکی از معتبرترین و پیشرفته ترین مجتمعهای پیشرو در صنعت چاپ و بسته‌بندیهای داروئی، آرایشی و بهداشتی و مواد غذائی است از ۱۵ اسفند ماه با رعایت کلیه پروتکلهای ارائه شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا و با توجه به تعداد بالای کارکنان شاغل در این مجتمع در شرایط کاملاً ایزوله به فعالیت خود ادامه داد و در ابتدای شروع فعالیت کاری ( ۱۶ فروردین ) این پروتکلها بسیار سختگیرانهتر پیگیری و در حال اجراست.


چه اقداماتی در جهت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تضمین سلامت کارکنان در مجموعه هودیس انجام می‌شود؟
در این ارتباط میتوان به اقدامات انجام شده اشاره کرد: تحویل بستههای بهداشتی به کلیه پرسنل به صورت روزانه شامل ( ۲عدد ماسک، کلاه، گان ،۲عدد دستکش ، محلول ضدعفونی کننده و شیلد ) – تب سنجی روزانه – قرنطینه و ضدعفونی فردی در هنگام ورود پرسنل و مشتریان به داخل مجتمع توسط دستگاه مخصوص – گندزدائی به فاصله هر ۲ ساعت تمامی محیط‌های کاری تولید و اداری و محوطه – نصب تابلوهای راهنما – تعویض کمدهای لباس کارکنان – تعویض و نصب شیرهای چشمی در سرویسهای بهداشتی – تعبیه محلولهای ضدعفونی کننده دست در قسمتهای مختلف مجتمع – انجام آزمایش تست کرونا ( با نمونه برداری ). همچنین تمامی پرسنل در سایت وزارت بهداشت ثبت نام شده‌اند.
در مورد محافظت از محصولات و بسته‌های چاپ شده چطور؟
تمامی اقدامات ذکر شده در جهت سلامت پرسنل و کارکنان و خانواده آنها در واقع در راستای سلامت و ایزوله محصولات چاپی تولیدی هم هست. فرایند تولید و جابجایی محصولات از بدو ورود مواد مصرفی تا پالت چینی و ارسال برای مشتریان محترم بر اساس پروتکل‌های دقیق بهداشتی صورت می‌گیرد.
با توجه به سابقه چاپ هودیس در زمینه چاپ تخصصی جعبه‌های دارویی، قاعدتا نباید شفارشات شما کم شده باشد. درسته؟
البته همینطوره و شاید نسبت دوره مشابه سال گذشته، کار ما بیشتر هم شده باشد.
طبیعی است که چاپ و تولید بسته‌بندی‌هایی که در ارتباط با بیماری کرونا هستند( چه اقلام داروئی و چه بهداشتی) در اولویت کاری قرار میگیرند .
به عنوان چاپخانه ای که بیشترین ارتباط را با صنعت دارو و بخش بهداشت و درمان داریم، امیدواریم در جهت پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا به سهم خود موثر باشیم.

مراجعه مشتریان به مراکز مختلف هم این روزها خالی از نگرانی نیست.آیا این وضعیت روی کار‌ها و سفارشات چاپخانه هودیس اثر نگذاشته است؟
در حال حاضر شرایط در بهترین وضعیت ممکن است و به روال معمول پاسخگوی تمامی مشتریان گرامی هستیم، چه حضوری و چه غیر حضوری. خوشبختانه با توجه به رعایت کلیه پروتکلهای ذکر شده، مشتریان گرامی بابت حضور در این مجتمع نگرانی ندارند. حجم سفارشات کم وبیش در حد کارهای سال گذشته است. با توجه به توسعه و نوسازی امکانات چاپخانه، ظرفیت و سرعت عمل ما بالاتر هم رفته است.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید