کسب‌وکار خودرا با فرمت عريض متمايز کنيد

کسب و کار

چاپ فرمت عريض يک محصول سودآور و مکمل براي ارائه‌دهندگان خدمات چاپي است که به‌دنبال بازارهاي جديد و کسب‌وکارهاي حاشيه‌اي هستند. اين مقاله سه شيوه کليدي براي موفقيت در اين بازار را مورد بحث قرار مي‌دهد.
چاپ گسترده يک محصول سود آور و مکمل براي ارائه دهندگان خدمات چاپ است که به‌دنبال بازارهاي جديد و کسب‌وکار با حاشيه سود بالاتر هستند.
چاپکارها به سرعت ياد مي‌گيرند که اضافه کردن فرمت عريض به پيشنهاد فعلي خود مي‌تواند آنهارا براي نفوذ سريع‌تر و آسان‌تر مشتريان فعلي خود توانمند سازد در حالي که انجام برون سپاري در حال حاضر براي صرفه جويي در هزينه و توسعه زمان مفيد انجام مي‌شود.

کليد موفقيت فرمت عريض
ارائه‌دهندگان خدمات هوشمندانه امروز مي‌دانند که سه کليد عامل موفقيت در بازار گسترده هستند:
۱- بازارهاي هدف مناسب
صاحبان کسب‌وکار بايد بر بازارهاي هدف مناسب براي فرمت‌هاي عريض تأکيد کنند. بازار هدف، بخش‌هاي بازار تعريف شده است که تمرکز استراتژيک يک کسب‌وکار يا يک طرح بازاريابي است. يافتن بازار فرمت عريض صحيح شما را قادر مي‌سازد تا در يک منطقه تخصصي موفق باشيد (براي مثال نشان مرکزخريد موسسات خرده فروشي، علائم حادثه، علامت راه در دانشگاه‌ها). موفق‌ترين ارائه دهندگان قالب بزرگ، بازارهايي را هدف قرار مي‌دهند که بر اساس خواسته‌هاي مشتريان براي محصول نوآورانه، خدمات يا بازار است.
با توجه به تمرکز بازار هدف، ارائه‌دهندگان خدمات مي‌توانند به بازارهايي دسترسي پيدا کنند که رشد بالاتر، رقابت کمتر و سودآوري بيش از حد متوسط را به‌دست آورند. شرکت‌هايي که با تمرکز قوي مي‌توانند توجه بيشتري را در فضاي بازار بدست آورند. بازار مؤثرتر و فروش سودمند به يک مشتري هدفمند و بر مبناي آينده.
برخي از شرکت‌ها بر بازارهاي خاصي تمرکز دارند (مثل بيمه، سلامت، خرده فروشي) در حالي که ديگران بر بازار افقي تاکيد مي‌کنند. بازارهاي افقي سازمان‌هايي هستند که نياز مشترک دارند (مديريت زنجيره تامين،آموزش، مديريت کارکنان) موجود در بعضي يا همه صنايع.Cushing پيشرو در حوزه چاپ ديجيتال است. در سال ۱۹۲۹ با تمرکز بازار عمودي بر روي اوزاليد تأسيس شد، اين شرکت در نهايت به عنوان نخستين ارائه‌کننده خدمات طرح و چاپ در شيکاگو تبديل شد و ارائه آنها به رنگ و همچنين ابزارهايي که شکل کنترل و همکاري را مديريت مي‌کنند. Cushing با توجه به معماري جامع، مهندسي و پس‌زمينه ساخت‌و‌ساز، قادر به گسترش به بازارهاي ديگر است.Quick Print مجموعه وسيعي از خدمات را از چاپ سنتي به فرمت‌هاي گسترده ارائه مي‌دهد.
اين شرکت يک رويکرد افقي به بازار مي‌دهد با تاکيد بر کمک به مشتريان توانايي‌هاي آنها را ارتقا مي‌دهد. زماني که درمورد بازارهاي کليدي فرمت عريض سوال شد سرپرست عمليات اظهار کرد، ما ياد گرفته‌ايم که نامه‌هاي مستقيم را پيگيري کنيم. اگر يک مشتري بخواهد يک محصول، خدمات، راه حل، يا حادثه‌اي را با تکه‌اي نامه مستقيم ارتقا دهد، آنها نيازمند همدلي هستند. بدون توجه به صنعت، ما براي کمک به مشتريان خود با پيشرفت موثر کار مي‌کنيم.
۲- قيمت‌گذاري صحيح داشته باشيد
به بيان ساده، تعيين قيمت فرمت عريض شما بيان موقعيتي است که سود شما را فراهم مي‌کند، چه کسي آن را براي شما فراهم مي‌کند، و چطور شما آن را به‌طور خاص انجام مي‌دهيد؟ خريدار هدف شما، مشکلي که شما حل مي‌کنيد و چرا شما مشخصا بهتر از بقيه جايگزين‌ها هستيد را مشخص مي‌کند.
بيش از ۵۰ سال، Duggal Visual Solution New York,NY به عنوان يک مشاور و شريک در کمک به تصويرسازان برجسته در جهان ارتباط بصري با مخاطبان و مشتريان خود خدمت کرده است. مشتريان آن به‌طور گسترده‌اي در ميان خرده فروشان بزرگ جهاني، ۵۰۰ شرکت بزرگ، موزه‌ها، گالـري‌هـا، سازمـان‌هـاي غير‌انـتـفـاعـي، عکاسان، هـنـرمندان و طـراحان بصري قراردارند. وب سايت شرکت چهار عنصر کليدي از ارزش آن را به مشتريان ارائه مي‌دهد که در بازار متفاوت هستند.Doggal اينگونه بر مشتريان تاثير مي‌گذارد:
– احتمالات را تصور کنيد
– مانند يک شريک و مشاور قابل اعتماد با گنجينه‌اي از تجربه در بازار عمل کنيد
– تجربه‌اي بياد ماندني و بصري ايجاد کنيد
– با ايده‌هاي خلاقانه الهام‌بخش باشيد
۳- مراحل فروش با قيمت صحيح
وقتي که بازارهاي هدف مشخص شدند و موضوع قيمت مشخص تثبيت شده باشد، قدم بعدي اجرا است. نمايندگان فروش نياز به راهنمايي در طي مراحل فروش دارند بنابراين آنها مي‌توانند بيشتر موثر باشند، مهارت‌هاي قوي‌تر را ازطريق تکرار توسعه دهيد، و از نوآوري کارها با هر چشم‌انداز يا فرصت اجتناب کنيد. هنگامي که نماينده‌‌ها در جستجوي يک فرصت‌گير مي‌کنند، فرآيند مي‌تواند به هدفي که گام‌هاي بعدي را پيشنهاد مي‌دهد، هدايت شود، به جاي آن که آنها را ترک کند و احساس کنند تلاش‌هايشان متوقف شده است.در کتاب
The Challengr Sale نـوشـــتـه
Matthew Dixon و Brent Adamson چهار عنصر حياتي در فرآيند فروش مطرح شده است.
۴- ايجاد نياز
کسب‌وکار امروزه به کم بودن کارمندان و زمان متعهد است. آنها تمرکز کرده‌اند که کارها روزانه انجام شوند، آنها شانسي براي بازتاب تمايلات و مسير آينده ندارند. اين فرصتي براي کارکنان فروش است تا شناخت واقعي درباره کليد فرصت‌هاي ارتباطي بازار و استراتژي هايي که در بخش‌هاي بازارهاي مشخص آنها اتفاق مي‌افتد بدست آورند. آنها گرايشات بازارها را هدايت مي‌کنند که ممکن است براي مشتري سودمند باشند، رويکردها يا تکنيک هايي که ديگران استفاده مي‌کنند و ممکن است مفيد باشند و تمريناتي در صنايع ديگر که ممکن است جديد باشند و در صنايع ديگر کاربرد دارند. به بيان ساده، موفقيت برابر است با يادگيري مشتريان به چيزهاي جديد و باارزش درباره اينکه چطور در بازار رقابت کنند.
Mich Usrey، مالکBlue Tape، مرکز نمايندگي انحصاري آلفاگرافيک، از سال ۲۰۱۵ در کسب‌وکار فرمت عريض بوده است. ده ماه پيش، به‌عنوان بخشي از يک استراتژي توسعه فرمت عريض علامت يک مغازه به‌دست آورد. وب‌سايت او به اشتراک گذاشت. فکر درباره اينکه براي خرده‌فروشان چرا فرمت حياتي است. شرکت نشان داد که ۷۵ درصد از تصميمات نهايي خريد در مغازه گرفته شده‌اند و روي موضوع اينکه موانع مهم و علائم، براي جلب توجه مشتريان و تحريک تصميمات خريد بدون انگيزه قبلي چگونه عمل مي‌کنند تحقيق کردند.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید