«کونیگ اند بائر دست در دست«دُرست»

شرکت کونیگ اند بائر(KBA  سابق) به تازگی شراکتی را با شرکت ایتالیایی دُرست Durst از سازندگان چاپگرهای فرمت عریض دیجتیال پایه‌ریزی کرده است. این شراکت پنجاه، پنجاه، با هدف گسترش تولیدات دیجیتال شرکت کونیگ اند بائر صورت گرفته است. دفتر مرکزی شرکت جدید در آلمان خواهد بود.

در چارچوب این همکاری شاخۀ دیجیتال شرکت کونیگ اند بائر عهده‌دار توسعه، همگرایی، ساخت و توزیع جهانی ماشین‌آلات چاپ دیجیتال تک باره (Single pass) برای چاپ مقوا و کارتن خواهد بود.

مرکب و خدمات این ماشین‌ها را شبکه جهانی فروش هر دو شرکت پشتیبانی می‌کند. اولین سری ماشین‌آلات این شرکت جدید با نام وری جت Vary Jet در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد.

این ماشین چاپ دیجیتال برای چاپ مقوای بسته‌بندی به کار می‌رود. کلاوس بولزا شونمان مدیر ارشد اجرایی کونیگ اند بائر در این باره می‌گوید: «با این همکاری بنا داریم با نوآوری‌های مشترک در زمینۀ فناوری چاپ دیجیتال آینده‌نگرانه در زمینه چاپ مقوا و کارتن، برای مشتریانمان ارزش افزوده ایجاد کنیم.»

کریستوفرگپر، مدیر ارشد اجرایی دُرست فتوتکنیک نیز می‌گوید: «دُرست در عرضه چاپ دیجیتال جوهرافشان پیشگام است و تاکنون در تحول فناوری دیجیتال برای عملیات مختلف چاپ و بسته‌بندی، نقش بسزایی داشته است.»

در صنعت چاپ و به‌ویژه در چاپ دکوراسیون(پارچه پرده، مبلمان و کاغذ دیواری) سیستم‌های چاپ دُرست استانداردهای نوین و باکیفیتی را ارائه داده‌اند.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید