گزارشی از ایران فارما ۱۴۰۰

0
2059

جلوه گری چاپ در غرفه شرکت های دارویی

ششمین نمایشگاه ایران فارما در مصلای تهران، نه تنها قابلیت های داروسازی ، که دستاوردهای صنعت چاپ و بسته بندی را هم به نمایش گذاشت. ایران فارما ۱۹ تا ۲۱ مهر در مصلای تهران برگزار شد. علاوه بر ماهنامه صنعت چاپ، چاپ هودیس پارس ، چاپ و بسته بندی کرمانشاه (غرب کارتن)، گروه پلاستیک ماشین الوان pma ، کیان چاپ و چند شرکت دیگر از خانواده چاپ در این نمایشگاه شرکت کردند. این نمایشگاه در نوع خود برای خانواده چاپ نیز دیدنی بود.
ایران فارما پس از به تعویق افتادن به خاطر همه‌گیری کرونا، بالاخره در ۱۹ مهر گشایش، یافت. این نمایشگاه، با توجه به پتانسیل صنعت دارو در کشور، یکی از معتبرترین نمایشگاه‌ها به شمار می‌رود که اگر بند تحریم‌ها از دست و پای اقتصاد در صنعت ایران گشورده می‌شد، می‌توانست یکی از رویدادهای مورد علاقه کشورهای منطقه باشد. علیرغم رکود ناشی از کرونا و اثر نامطلوب آن در کسب و کارها، صنعت دارو، شانه به شانه صنایع بهداشتی، از رشد خوبی برخوردار بوده است. بازتاب این پیشرفت‌ها از نمایشگاه ایران فارما به خوبی دیده می‌شد. غرفه‌های بزرگ با غرفه‌آرایی خوب و با حضور کارشناسان و مراجعه کنندگان نسبتاً پرشمار، حکایت از، فعالیتی پرانرژی و خلاق در این رشته داشت.
چندین سیمنار و نشست علمی و تخصصی در جنب ایران فارما برگزار شد. یکی از پدیده‌های کم‌نظیر در نمایشگاه‌های اخیر ایران، فارما با حضور هندی‌ها رقم خورده بود. نکته جالب توجه در همه نمایشگاه، حضور جعبه‌ها و انواع بسته‌بندی دارویی، حاصل کار چاپخانه‌ها در همه غرفه‌ها.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید