اسپید مستر جدید هایدلبرگ در دروپا به نمایش در می‌آید

شرکت هایدلبرگ به‌تازگی اعلام کرده که در دروپا ۲۰۲۰ از ۱۶ تا ۲۶ژوئن ۲۰۲۰ در شهر دوسلدورف برگزار می‌شود. مجموعه کاملی از تجهیزات و نرم‌افزار از جمله نسل جدیدی از ماشین‌های اسپیدمستر را به نمایش می‌گذارد. شعار هایدلبرگ در نمایشگاه دروپا Unfold Your PoTential ، این است: از قابلیت‌های خود بهره ببرید. تمرکز هایدلبرگ در نمایشگاه دروپا بر مشتریان و نیازهای آن‌ها و نیز توسعه و بهره‌گیری از پتانسیل آن‌ با جدیدترین فناوری‌ها و راه‌حل‌های خلاق است. هایدلبرگ در دروپا مفهوم چاپخانه هوشمند را به نمایش می‌گذارد.
در نمایشگاه دروپا هایدلبرگ نسل جدید از ماشین چاپ اسپیدمستر را در ابعاد کوچک، متوسط و بسیار بزرگ به نمایش در می‌آورد این ماشین‌ها همگی از قابلیت‌های فن‌آوری جدید Push To Stop بهره می‌برد. ماشین‌هایی که از قابلیت‌های Push To Stop بهره می‌برند، از اتوماسیون بسیار بالا برخوردارند به گونه‌‌ای که همه کارها از لجستیک، تا تغذیه و تحویل، تعویض زینک، تنظیم مرکب و دیگر تنظیمات به طور خودکار انجام می‌شود.
در حقیقت اتوماسیون آنقدر بالاست که تنها برای خاموش کردن ماشین باید یک دکمه را فشار داد (Push To Stop) وگرنه ماشین چاپ به کار خود بدون نیاز به دخالت اپراتور ادامه می‌دهد. مفهوم Push To Stop به این معنی است که دخالت اپراتور هنگامی می‌تواند ماشین را خاموش کند موردنیاز است. البته میزان اتوماسیون را می‌توان در این ماشین‌ها تعریف کرد. در دروپا هایدلبرگ نسل جدید نرم افزار Prinect خود را به نمایش در می‌آورد و در مورد استراتژی جدید اشتراک با آبونه (Subscription) این شرکت نیز اطلاع‌رسانی کرده و تبلیغ می‌کند.
تولید تجاری اسپیدمستر جدید هایدلبرگ از ابتدای آوریل ۲۰۲۰ آغاز می‌شود. دستگاه جدید به ارتباط ابر (Cloud Connection) مجهز است.
به همین خاطر مشتریان می‌توانند از مجموعه گسترده‌ای از نرم‌افزارهای مبتنی بر فناوری ابر استفاده کنند. ماشین‌آلات به سیستم تمام اتوماتیک لجستیک پلیت مجهز است. در این سیستم پلیت‌های جدید به طور تمام اتوماتیک نصب شده و پلیت‌های مصرف‌شده نیز به‌طور خودکار برداشته می‌شوند. از دید هایدلبرگ اضافه سرعت ماشین چاپ امروز، دیگر چندان مورد توجه نیست و افزایش اتوماسیون امروز از اهمیت فراوانی برخوردار است. هایدلبرگ تجهیزات و راه‌حل‌های خود را برای صنعت بسته‌بندی از جمله ماشین لیبل گالاس نیز در دروپا به نمایش درمی‌آورد.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید