امیدوارم به زودی خانه چاپ ایران راه اندازی شود


معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد

یاسر احمدوند؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه جشنواره ملی صنعت چاپ گفت:
طی دو سال اخیر، مشکلات تولید کاغذ با دستور مستقیم معاون اول رئیس‌جمهور و همراهی وزرا و رؤسای سازمان‌های دولتی رفع شد. در حوزه چاپ نیز باید چنین اتفاقی رخ دهد، زیرا چاپ حوزه‌ای نیست که با تلاش یک مجموعه و وزارتخانه حل شود.
معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امیدوارم با حضور نمایندگان بخش‌های مختلف صنعت چاپ به زودی خانه چاپ ایران راه‌اندازی شود، این خانه چاپ به عنوان نماینده واقعی بخش‌های مختلف صنعت چاپ راهبری مسائل صنعت را در ارائه پیشنهادها و هم تهیه و تدوین برنامه‌ها بر عهده بگیرد.
وی افزود: از بین اهالی این صنعت هم با سازوکاری که تدارک می‌شود بتوانیم نمایندگان شایسته برای خانه چاپ ایران انتخاب بکنیم و این خانه، نماینده واقعی صنعت چاپ شود.
به گفته احمدوند، تقریباً هیچ مشکلی در کشور نداریم که نمایندگی واقعی و شاملی از همه اجزای صنعت چاپ کشور را داشته باشد، در بزرگ‌ترین مجتمع ما در یک استان بزرگ ۱۰ درصد فعالان صنعت چاپ عضو یک اتحادیه هستند که طبیعتاً نمی‌تواند نماینده دقیق و شایسته‌ای برای کشور باشد، باید از حضور گسترده فعالان صنعت چاپ که حدود یک‌هزار واحد هستند، بهره برد و از این ظرفیت عظیم مردمی برای رفع مشکلات استفاده کرد.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید