نرم‌افزار بسته‌بندی از شرکت اسکو

شرکت اسکو نرم‌افزار بسته‌بندی + ArtPto که یک نرم‌افزار طراحی مبتنی بر PDF است را به بازار عرضه کرده است. نرم‌افزار قابلیت ویرایش فایل‌های PDF را دارد. همچنین این نرم‌افزار هم Mac و هم با PC کارکرده و از یک معماری ۶۴ بیتی برخوردار است. کاربرانی که در حال حاضر از نرم‌افزارهای +ArtPro و Packedge استفاده می‌کنند می‌توانند به طور رایگان نرم‌افزار خود را به روز (update) کرده و از ویرایش جدید استفاده کنند.
نرم‌افزار + ArtPto در دروپا ۲۰۱۶ و نمایشگاه Eskoworld در آمریکا به نمایش درآمد و تحسین منتقدان را برانگیخت. برنارد زوانپول، معاون ارشد شرکت اسکو می‌گوید: «کاربرانی که نرم‌افزار+ ArtPto را به خدمت گرفته‌اند موفق شده‌اند که با کارایی و سرعت بیشتر عملیات طراحی و پیش از چاپ را انجام دهند.»
در حال حاضر نرم‌افزار+ ArtPto به یک نر‌م‌افزار استاندارد برای صنعت بسته‌بندی و لیبل تبدیل شده است. کاربران این نرم‌افزار یک جامعه جهانی بسته‌بندی با بیش از ۲۵ هزار عضو را تشکیل می‌دهند.
زوانپول می‌گوید: «سیستم رابط (Interface) کاربر + ArtPto تا حد زیادی بهینه شده و تجربه جدیدی را برای کاربران رقم می‌زند.»
نرم‌افزار + ArtPto بخشی از پلات‌فورم نرم‌افزاری اسکو (esko Software Platform) است. این بسته نرم‌افزاری راه‌حل‌های طراحی، پیش از چاپ، اتوماسیون گردش کار، مدیریت رنگ، مشارکت در زنجیره عرضه و تقاضا در صنایع بسته‌بندی، لیبل و صنعت ساین را یک‌جا عرضه می‌کند.
زوانپول در ادامه می‌گوید: « + ArtPto برای آن دسته از طراحان بسته‌بندی و متخصصان پیش از چاپی که هنوز از یک ابزار خاص طراحی و پیش از چاپ استفاده نمی‌کنند، ایده‌آل است. استفاده از این نرم‌افزار بسیار راحت است و به متخصصان ابزاری برای طراحی و پردازش عملیات پیش از چاپ در صنایع بسته‌بندی و لیبل را ارائه می‌کند.»
سیستم رابط کاربر به یک ابزار انتخاب کننده (TOOL Selector Wheel) مجهز است که به کاربر امکان دسترسی لحظه‌ای به ابزار مناسب برای طراحی می‌دهد و در ضمن کلیه مواد زاید دیگر را از روی صفحه حذف می‌کند. نرم‌افزار + ArtPto را می‌توان به یک سیستم گردش کار اتوماتیک که می‌تواند عملیات تکراری را در پس زمینه انجام دهد پیوند زد. اتوماسیون بالاتر کاربران را از بند کارهایی که برای انجام آنها مدام باید کلیک کرد رها کرده و به آن‌ها اجازه می‌دهد روی کنترل کیفیت و کارهای اصلی تمرکز کنند.
اسکو ادعا می‌کند استفاده از ویرایش جدید + ArtPto سرعت انجام کارها را افزایش داده است. با اینکه ArtPto یک نرم‌افزار مستقل است ولی با ویرایش‌های قبلی سازگار است تا برای کاربران فعلی + ArtPto مشکلی پیش نیاید. تمام فایل‌هایی را که وسط ویرایش‌های فعلی + ArtPto ساخته شده‌اند می‌تواند در نرم‌افزار + ArtPto ویرایش کرد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت www.esko.com/artpro-plus مراجعه کنید.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید