نمایشگاه فسپا خاورمیانه برای اولین‌بار در دُبی برگزار می‌شود




نیل فلتون
رئیس نمایشگاه فسپا خاورمیانه

بازار چاپ دیجیتال در کشورهای حوزه خلیج‌فارس طی چند سال گذشته رشد خوبی داشته و انتظار می‌رود این رشد ادامه پیدا کند. بر اساس آمار و ارقام، رشد چاپ دیجیتال به طور میانگین بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۸ حدود ۹۳/۸ درصد خواهد بود و تا پایان سال ۲۰۲۸ ارزش این بازار به بیش از یک‌ونیم میلیارد دلار خواهد رسید.
بر اساس مطالعات فسپا، حوزه چاپ فرمت‌عریض نیز رشد بسیار خوبی در طول این مدت خواهد داشت.
یکی دیگر از حوزه‌هایی که در سال‌های آینده بیشترین رشد را در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا تجربه خواهد کرد، بازار commerce-e است. چاپ دیجیتال روی پارچه نیز رشدی تصاعدی خواهد داشت به ویژه چاپ شخصی‌سازی‌شده و چاپ مستقیم روی پوشاک.
با درنظرگرفتن چنین پیش‌زمینه‌ای نمایشگاه فسپا خاورمیانه از ۲۹ تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۴ در مرکز نمایشگاهی دُبی برگذار می‌شود.
نیل فلتون؛ مدیر ارشد اجرایی فسپا می‌گوید: «هدف ما ارائه بستری است که دسترسی به آخرین نوآوری‌ها در چاپ دیجیتال فرمت‌عریض، چاپ سیلک‌اسکرین، چاپ روی پارچه و چاپ بیلبورد و دیگر زیرمجموعه‌های ارتباطات بصری را تسهیل می‌کند. از سوی دیگر ما می‌خواهیم پلی باشیم بین چاپکاران و شرکت‌های محلی و منطقه‌ای با سازندگان جهانی و متخصصان بین‌المللی.»

در نمایشگاه فسپا خاورمیانه بیش از ۱۲۰برند، نمایندگان خود را به نمایشگاه می‌فرستند تا از نزدیک با آخرین تحولات در عرصه چاپ فرمت‌عریض آشنا شوند.
بزرگان چاپ فرمت‌عریض از جمله کانن، اپسون، میماکی، رولند، اچ پی و دیگران در نمایشگاه حضور دارند.
انواع تجهیزات چاپ فرمت‌عریض، چاپ سه‌بعدی، چاپ روی پارچه، مدیا، مواد و مرکب‌های دوست‌دار محیط‌زیست در نمایشگاه عرضه می‌شوند، چندین چاپگر جدید برای چاپ مستقیم روی پارچه از شرکت‌های از جمله میماکی و Brother در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
یک رقابت ویژه به نام World Wrap Masters نیز در طول نمایشگاه برگزار می‌شود. در این رقابت متخصصان و استادکاران انواع خودرو و یا اشیاء دیگر را با سرعت بالا با استفاده از پوشش‌های ویژه می‌پوشانند و هر کس که کار بهتر، تمیزتر را در سریع‌ترین زمان ارائه دهد، برنده می‌شود.
برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت www.fespamiddleeast.com مراجعه کنید.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید