نمایش خیره‌کننده بسته‌بندی لاکچری

0
874

نمایش خیره‌کننده بسته‌بندی لاکچری
هفته بسته‌بندی پاریس ۲۰۲۴


بیش از ۶۵۰ غرفه‌گذار تمام فضای نمایشگاهی هفته بسته‌بندی پاریس ۲۰۲۴
(Paris Packaging Week 2024) را در اختیار گرفته‌اند و برگزارکننده این نمایشگاه، شرکت My Esfair برخی از تولیدات جدیدی را که امسال در نمایشگاه عرضه می‌شود، آشکار کرده است.
هفته بسته‌بندی پاریس در روزهای ۱۷ و ۱۸ ژانویه در مرکز نمایشگاه پورت دو ورسای (Porte De Vesaillo) برگزار می‌شود. نمایشگاه آمیزه‌ای است از چهار نمایشگاه که هم‌زمان در سالن مرکز نمایشگاهی پاریس باز می‌شود. همین امر امکان تعامل و ملاقات با بزرگ‌ترین بازیگران صنایع آرایشی بهداشتی، اقلام لاکچری، آشامیدنی و ائروسل(اسپری و محصولات افشانکی) را فراهم می‌آورد.
صدها محصول جدید و بسته‌بندی‌های خیره‌کننده که در ساخت آن‌ها از فناوری مدرن با نگاه به قوانین و الزامات زیست‌محیطی ساخته‌شده در نمایشگاه پاریس عرضه خواهند شد. شرکت SERIPLAST که مقر آن شهر ایونکس فرانسه است در ساخت بسته‌بندی برای تولیدات آرایشی تخصص و تجربه فراوانی دارد. بازدیدکنندگان از غرفه این شرکت برای اولین بار می توانند از فلاسک‌های جدید این شرکت و همچنین درب های بطری که هوا به آن نفوذ نمی‌کند، دیدن کنند. این شرکت همچنین پمپ‌های تمام پلاستیکی ریزی ساخته است که هنگام باز کردن درب بطری رایحه محتویات درون آن را در هوا پخش می‌کند. این پمپ‌های جدید را می‌توان در محصولات و بسته‌بندی‌های مختلف به کار گرفت.

شرکت اسپانیایی QuadPack که مقر آن در شهر بارسلونا است یک سازنده عمده بسته‌بندی برای محصولات آرایشی بهداشتی در جهان است. این شرکت بسته‌بندی سفارشی برای برندهای بزرگ جهان می‌سازد. در نمایشگاه، QuadPack بسته‌بندی جدید Panstick خود را که می‌توان در آن محصولات آرایشی بهداشتی یا عطر ریخت و با خود حمل کرد، عرضه می‌کند. در ساخت این بسته‌بندی جدید و کم‌حجم از مواد دوستدار محیط‌زیست استفاده شده است و می‌توان پس از خالی‌شدن محتویات آن را بار دیگر پر کرد. حجم این بسته‌بندی استوانه‌ای‌شکل از ۵/۴ میلی‌گرم تا ۱۵ میلی‌گرم است. این شرکت همچنین بسته‌بندی سیلندری ویژه خود برای رژلب در حجم‌های مختلف ارائه می‌کند. هوا به درون درب این بسته‌بندی استوانه‌ای‌شکل، نفوذ نمی‌کند. در ساخت آن نیز از ماده PP استفاده شده است. از این بسته‌بندی می‌توان علاوه بر رژلب برای محصولات دیگر آرایشی بهداشتی و حتی عطر جامد استفاده کرد. این شرکت بسته‌بندی‌های چوبی نیز برای محصولات آرایشی بهداشتی ارائه می‌کند.
بسته‌بندی جدید چوبی این شرکت Woodacity 2.0 نام دارد که برای رژلب مورداستفاده قرار می‌گیرد. در ساخت درپوش این بسته‌بندی از یک روش و طرح جدید و انحصاری به نام Solo Snap استفاده شده است.
ربکا تور؛ مدیر ارشد ارتباطات دیجیتال QuadPack می‌گوید:« ما همواره مشتاق شرکت در نمایشگاه پاریس هستیم. تنها برندهای فرانسوی برای یافتن بسته‌بندی‌های ویژه به نمایشگاه پاریس نمی‌آیند، بلکه دیگر برندهای اروپایی و جهانی که به دنبال راه‌حل‌های پایدار و دوستدار محیط‌زیست هستند نیز از این نمایشگاه استقبال می‌کنند.

همچنین بسیاری از بازدیدکنندگان نیز به دنبال نوآوری و ابتکارات جدید در بسته‌بندی هستند، به همین خاطر ما همواره مشتریان بالقوه‌ای در نمایشگاه پیدا می‌کنیم.»
شرکت بریتانیایی James Cropper، از بزرگ‌ترین سازندگان بسته‌بندی‌های لاکچری و کاغذهای سفارشی تولیدات جدید خود را با عنوان «تجربه در یک جعبه» (experience in a box) به نمایشگاه می‌آورد. بسته‌بندی‌های این سازنده تمام حواس پنج‌گانه مصرف‌کننده را به خود جلب می‌کند.
شرکت Gaineri Moderne، یکی از بزرگ‌ترین سازندگان بسته‌بندی‌های لاکچری، نوآوری‌های خود را در نمایشگاه پاریس عرضه می‌کند. بسته‌بندی‌های این شرکت توسط سازندگان ساعت و جواهرات قیمتی به کار گرفته می‌شود. این سازنده سوئیسی بر اساس سفارش برندهای بزرگ و مشهور بسته‌بندی‌های خود را که بسیار پیچیده هستند می‌سازد. محصولات این شرکت از مواد پایدار و دوستدار محیط‌زیست ساخته شده‌اند. بسته‌بندی آلومینیومی و تاشو این سازنده برای ساعت‌های گران‌قیمت بسیار پرطرفدار است. این شرکت در ساخت جعبه‌های چوبی برای اقلام گران‌قیمت از جمله جواهرات نیز تخصص دارد.
شرکت Salvalco سیستم Eco – Valve خود را که از مواد دوستدار محیط‌زیست ساخته شده برای صنایع ائروسل در نمایشگاه به نمایش می‌گذارد.
سیستم Eco – Valve به گونه‌ای طراحی و ساخته شده تا بتواند مواد را با استفاده از هوای فشرده و دیگر گازهای بی‌خطر مثل نیتروژن اسپری کند. عملکرد این سیستم مشابه سیستم افشاندن گاز مایع (LPG) است، منهای آسیب‌های زیست‌محیطی LPG و رد پای کربنی که بر جای نمی‌گذارد.برندهای بزرگی چون نیوا (Nivea) از این سیستم استفاده می‌کند.

شرکت Amorim از سازندگان بزرگ درب‌های بطری در نمایشگاه پاریس شرکت می‌کند. تخصص این شرکت ساخت درب‌های چوب‌پنبه‌ای برای بطری است. در ساخت این درب‌های چوب‌پنبه‌ای از مواد ترکیبی و زیست تخریب‌پذیر استفاده شده است. به این درب‌های چوب‌پنبه‌ای اصطلاحاً Stopper می‌گویند.
این شرکت نوعی Stopper ساخته که به تگ NFC (ارتباطات میدان نزدیک) مجهز است و نام آن TAP Series است. این محصول جدید در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. این تگ به مصرف‌کننده امکان می‌دهد با یک اپلیکیشن موبایل با تگ ارتباط برقرار کرده و اطلاعات در مورد مواد سازنده محتوای بطری، شماره سریال، کمپین‌های تبلیغاتی و موارد دیگر را دریافت کند. این فناوری جدید می‌تواند مایع الهام بازدیدکنندگان و دست‌اندرکاران صنایع آشامیدنی و غذایی باشد.
این شرکت ها تنها مشت نمونه خروار هستند. بسته‌بندی‌های لاکچری خیره‌کننده و نوآوری‌های فراوانی در نمایشگاه پاریس عرضه می‌شود.
در نمایشگاه شرکت‌های مشاوره‌ای چون Junidan نیز حضور خواهند داشت. متخصصان این شرکت در تعریف و راه‌اندازی مرحله‌به‌مرحله پروژه بسته‌بندی و استفاده از پلتفرم‌های اینترنتی تجربه و سابقه خوبی دارند و می‌توانند به شرکت‌هایی که می‌خواهند بسته‌بندی برای تولیدات خود بسازند، مشاوره دهند.

در نمایشگاه پاریس سمینارهای تخصصی نیز برگزار می‌شود. در یکی از این سمینارها «ماتوش باروار» از پایه‌گذاران شرکت Brauzz سخنرانی خواهد کرد. این شرکت در ساخت تولیدات عاری از پلاستیک تخصص دارد. یکی از پروژه‌های این شرکت ساخت بسته‌بندی دوستدار محیط‌زیست برای شوینده‌ها است. شوینده‌ها در مقابل رطوبت آسیب‌پذیر هستند و مقادیری از شوینده‌ همواره به بسته‌بندی می‌چسبد و مصرف نمی‌شود و پس از دور ریختن بسته‌بندی، شوینده وارد طبیعت شده و به انسان‌ها آسیب می‌رساند.
برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت این نمایشگاه www.parispackagingweek.com مراجعه کنید.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید