کشف تجهيزات چاپ اسکناس در کرمانشاه

چاپ اسکناس

فرمانده انتظامي استان کرمانشاه از کشف تجهيزات چاپ اسکناس خبر داد و گفت: ۸۷ ميليون ريال اسکناس تقلبي از منزل متهم اين پرونده کشف شده است.

به گزارش خبرگزاري مهر، سردار منوچهر امان‌اللهي گفت: پليس مبارزه با موادمخدر استان به دنبال دريافت اخباري مبني بر تهيه و توزيع موادمخدر توسط يکي از خرده فروشان حرفه‌اي در شهر کرمانشاه، شناسايي مخفيگاه متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي محل اختفاي فرد مذکور مشخص شد و با هماهنگي مقام قضائي و همکاري عوامل انتظامي شهرستان کرمانشاه مورد بازرسي قرار گرفت.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به کشف مقاديري موادمخدر از منزل متهم، گفت: در بررسي‌هاي دقيقتر از منزل اين فرد، تجهيزات و دستگاه‌هاي چاپ اسکناس تقلبي نيز کشف شده است.

سردار امان اللهي تصريح کرد: متهم به همراه خواهرش که متهم اصلي پرونده است، اقدام به جعل اسکناس مي‌کرد و بيش از ۸۷ ميليون ريال اسکناس ۵۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ هزار ريالي جعلي از اين متهمان به دست آمده است.

وي يادآور شد: متهم اصلي جهت انجام تحقيقات بيشتر در اختيار پليس مبارزه با موادمخدر است، همچنين برادر وي نيز پيش از حضور عوامل انتظامي از محل متواري شده بود که دستگيري وي در دست اقدام است.

فرمانده انتظامي استان گفت: احتمال مي‌رود توزيع‌کنندگان اسکناس هاي تقلبي در استان که اخيراً نيز دستگير شده‌اند، از اين منبع پول‌هاي جعلي را تهيه مي‌کردند، همچنين با توجه به کشف تجهيزات پيشرفته، متهمان بيشتري نيز در اين ارتباط شناسايي و دستگير شوند.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید