دیدگاه شرکت‌کنندگان در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران

نوسان ارز دردسرهای زیادی برای ما داشت

شیوا عیدی مدیر پروژه فرسگال

شیوا عیدی مدیر پروژه فرسگال پلاست گفت: «ما اولین تولید کننده ظروف IML هستیم» و افزود: از آنجایی که کارخانه‌ای برای تولید مواد اولیه پلیمری نداریم، باید مواد مورد نیازمان را از شرکت های داخلی خریداری کنیم. همچنین لیبل‌های مورد استفاده ما به دلایلی غالباً از کشور ترکیه تهیه می‌شود. البته ناگفته نماند كه شركتهای تولیدكننده لیبل‌های داخلی هم هستند كه از نظر كیفیت با تركیه در حال رقابتند و شركت فرسگال افتخار همكاری با آنها را داشته.
عیدی ادامه داد سگال با اتكا به دانش فنی تیم خود با توجه به نوع محصول قالب مناسب را به مشتریان خود معرفی میكند و در تمام مراحل با مشتریان خود همراه است.
تمامی قالب‌های شركت ما از قالب‌سازان مطرح در خارج از ایران خریداری می‌شود و باید به این مورد اشاره كنم كه ماشین آلات كارخانه فرسگال تماما از برترین تولیدكنندگان ماشین‌آلات IMLدر اروپاست كه در كیفیت تولید محصولات فرسگال نقش مؤثری دارد.
وی درباره انجام معاملات با کشورهای خارجی با توجه به وضعیت تحریم ها و نرخ ارز گفت: نوسان ارز برای ما دردسرهای زیادی را به همراه داشته اما با وجود همه این‌ها سعی كردیم همانند گذشته ارتباط خود را حفظ كنیم.
عیدی گفت: با توجه به اینكه در كشور عزیزمان ایران این صنعت حضور گسترده‌ای دارد هدف ما رضایت و آسایش خاطر مشتریان است و تکنولوژی فرسگال این امکان را فراهم می‌سازد تا محصول تولیدی به صورت یک بیلبورد خانگی همیشه کنار و همراه مشتری حضور داشته باشد.

ارسال نظرات

پیامتان راوارد نمایدد
لطفا نامتان را اینجا وارد نمایید